Nitro Aikido mu ? Lazer Breva Mı ?

Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
4
Herkese merhaba abilerim ablalarım kardeşlerim. Ehliyeti almadan önce ekipmanları almaya başlayayım diyorum artık. Elimde 225 lira para var ama bunu yaklaşık 1 aya kalmaz 400e tamamlamayı düşünüyorum. Ekipman olarak kasktan başlamak istiyorum.

Nitro aikido ile Lazer Breva arasında kaldım. Birtürlü karar veremiyorum ve aralarında 50tl fark oynuyor. Nitro'yu kullananların yorumlarını okudum herkes memnun fakat şu buğu sorununa çözüm bulabilen kişi sayısı çok az. Nitroyu alırsam pinlock'ta almam gerekecek ve araştırdığım kadarıyla nitro pinlock çoğu sitede satılmıyor. Shartpan 5 yıldız alması, Double D bağlantısı fiberglass olmasından ve okuduğum yorumlardan dolayı çoğu kişi Nitro'yu tavsiye ediyor.:cat:

Nitro Sharp:
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/nitro-aikido
http://www.motosikletim.com.tr/NITRO-AIKIDO-KAPALI-KASK,PR-112537.html

Sıra Lazer'e gelince, Nitro kadar sağlam olduğunu okudum. Fakat dış yapısı termoplastik, beni çeken noktalardan bitanesi buğu yapmaması yani pinlock'un üzerinde gelmesi. Bu benim için bir artı çünkü ekstra pinlock masrafı yapmamış olacağım ve pinlock aramayacağım. Ama bu kaskında bir problemi var. Problemde denmez aslında. Ekstra güneş vizörü var kaskın. Fakat çukurlardan geçince istemsiz olarak düşüyormuş ve en önemlisi bu güneş vizörünü sökebiliyor olabilmemiz. O yüzden güneş vizörü pek önemli değil benim için
Breva Sharp:
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/lazer-breva
http://www.motosikletim.com.tr/LAZER-BREVA-TROPHY,PR-5284.html

Ama aklıma takılan bazı sorular var.
1.Hangisinin rüzgar sesi azdır ?
2.Aerodinamiği hangisinin daha iyidir?
3.Siz olsanız hangi kaskı seçerdiniz ve neden ?
4.Renkli vizör almak istesem (aynalı)hangisinde daha çabuk bulabilirim?
5.Breva'da pinlock olmasına rağmen buğu yaparmı ?
6.Ankara'da bu marka kaskları alabileceğim güvenilir yer nerededir ?
7.Aikido alırsam pinlock'nereden bulabilirim ? Pinlock bulamassam hangi marka kask pinlocku bu vizöre uyar ?

Şimdiden Yardım eden etmeyen herkese teşekkürler.Son bir şey daha eklemek istiyorum...
Bu 2 kasktan birini alsamda, aklım ötekinde kalmayacağını biliyorum...Çünkü 2side iyi kask...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Lazer i bilmem ama Nitro Aikido kullanıyorum şu an, sorularına kendimce cevap vereyim.

1- Rüzgar 80-90 km/s den sonra aşırı derecede geliyor, uzun yolda uğultudan rahatsız olabilirsin.
2- Aeorodinamik namına hiçbir şey yok (spoiler, girinti-çıkıntı vs.) o yüzden rüzgarda kafan baya sallanabilir.
3- Nitro Aikido almam.
4- Vizör bulmak çok zor, yurtdışından getirtmen lazım, o da sınırlı sayıda.
5- ...
6- Ben motosikletim.com.tr den almıştım, motomax da satıyor bildiğim kadarıyla.
7- Pinlock u zar zor distribütörden göndermesini istemiştim, başlangıçta ık mık dediler, daha sonra kargoyu öderseniz göndeririz felan yaptılar, en sonunda kargoyu kendileri ödeyip gönderdiler. biraz uğraşman gerekebilir.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Bu benim artçı kaskım, fiber malzeme
http://www.marushinturkiye.com/marushin-777-mikuma.html

Bu da kendi kaskım, buda fiber
http://www.marushinturkiye.com/marushin-777-samura-kirmizi.html


Nitro aikido da var bende ama bi sene olmadan hurdaya çıktı, en ufak temasta bembeyaz fiberi çıkıyor dış boyaması kötüymüş kullanınca anladım. Ayrıca alt taraftaki boyunluk yerindeki sünger suni deri ile kaplanmış o da monta temas ede ede 4-5 ay içinde parçalandı şimdi hali içler acısı.

3aBgXr.jpg
 
Katılım
22 Haz 2015
Mesajlar
171
ya abi konuyla alakası yok ama arıyorum bulamıyorum konu açmak istiyorum açıyorum konuyu bulamıyorum yazdıysa bırılerı goremıyorum nasıl senın gıbı bı konu açıp yardım isteyecegim konulşarı paylaşabilirim ? özelden yardımcı olursnaız sevinirim çıldırıcam:pr:
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Bu benim artçı kaskım, fiber malzeme
http://www.marushinturkiye.com/marushin-777-mikuma.html

Bu da kendi kaskım, buda fiber
http://www.marushinturkiye.com/marushin-777-samura-kirmizi.html


Nitro aikido da var bende ama bi sene olmadan hurdaya çıktı, en ufak temasta bembeyaz fiberi çıkıyor dış boyaması kötüymüş kullanınca anladım. Ayrıca alt taraftaki boyunluk yerindeki sünger suni deri ile kaplanmış o da monta temas ede ede 4-5 ay içinde parçalandı şimdi hali içler acısı.

http://i.hizliresim.com/3aBgXr.jpg

aynı soyulma benim kaskta da oldu, bazen böle ufak tefek parçalar tişörtüme bulaşıyor.
bi geçen elimden düşürdüm, tepesi mermere vurdu ve üst kısım çatladı, boyası kalktı, 1 metre mesafe ya var ya yoktu.
malzeme kalitesi gerçekten pek iyi değil.
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
4
Bu benim artçı kaskım, fiber malzeme
http://www.marushinturkiye.com/marushin-777-mikuma.html

Bu da kendi kaskım, buda fiber
http://www.marushinturkiye.com/marushin-777-samura-kirmizi.html


Nitro aikido da var bende ama bi sene olmadan hurdaya çıktı, en ufak temasta bembeyaz fiberi çıkıyor dış boyaması kötüymüş kullanınca anladım. Ayrıca alt taraftaki boyunluk yerindeki sünger suni deri ile kaplanmış o da monta temas ede ede 4-5 ay içinde parçalandı şimdi hali içler acısı.

http://i.hizliresim.com/3aBgXr.jpg

Marushin kaskları beğeniyorum. Gerçekten güzel kask yapıyor.Fiyatıda iyi ve buğu yapmayan camıda var.Alacağım kasklar arasında ilk sırada yerini kaptı :cat: Galiba bu sitede vizörleride satılıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:36 ----------

ya abi konuyla alakası yok ama arıyorum bulamıyorum konu açmak istiyorum açıyorum konuyu bulamıyorum yazdıysa bırılerı goremıyorum nasıl senın gıbı bı konu açıp yardım isteyecegim konulşarı paylaşabilirim ? özelden yardımcı olursnaız sevinirim çıldırıcam:pr:

Profil kısmından bakıcaksın. bildirimleriniz kısmı özelden gelen mesajlar.
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
4
Arkadaşlar Bell Qualifier kırmızı renk almış bulunmaktayım. Yardımlarınız için teşekkürler. Bell tam bana göre kask üretmiş kafama takar takmaz cuk oturdu :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst