Ninja250R,MercedesB170, Orhaneli Yolu

Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
olm niye korkuyon viraja geldimi yatsana:p:pkorkma len bi daha yatirmazsin motoru korkma virajda serbest birak kendini yat boylu boyunca:queen:


heheh valla onu bilmemde ben korkuyorum motoru yatırmaya desem yeridir. Geçen zincirlikuyu köprüsü üzerinde yatırıyordum yerdeki yağdan
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
croner motorunun hayrlı olsun güzel makina,birde kullandığın tulum komplemi yoksa pantolon ile mont ayrılabiliyormu 2 parça'mı,ve rahatmı?
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
tamamen eglencesıne dıyorsun ama sankı arabadakıler fazla eglencelı:silent:alkollu gıbı ...ama motora dıycek yok.seneye bende nınja 250dusunuyorum.burdada hosuma gıttı.kazasız surusler dılerımm:cat:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
tamamen eglencesıne dıyorsun ama sankı arabadakıler fazla eglencelı:silent:alkollu gıbı ...ama motora dıycek yok.seneye bende nınja 250dusunuyorum.burdada hosuma gıttı.kazasız surusler dılerımm:cat:
Alkollü araba veya motor kullanmayız kullandırmayız çok rahat olun. biz 3 kişi bir araya gelince alkollü gibi oluruz :)

croner motorunun hayrlı olsun güzel makina,birde kullandığın tulum komplemi yoksa pantolon ile mont ayrılabiliyormu 2 parça'mı,ve rahatmı?
Tulum 2 parçalı yatay fermuvar ile tek parça oluyo, rahat değil sadece ustunu giymek altımada korumalı tekstil giymek isterdim ama gerçekten cok guvenli olduğu için deişmem :)

babalar yaaa, motosiklet sürücüsü kadar itinalı olsaydınız keşke dicem ama arabadakiler bence baba parasına çok dalmışlar da boğulacaklar gibi. şöför ayak ayak üstüne atsaymış keşke... çünkü bir tek o kalmış...
Bu yorumda neden bulundunuz anlamadım, tek amacımız eğlenmekti, benim motor sürmek onlarınsa müzik dinleyip dalga geçmek eğlencesi, otomatik arabada başka ne eğlencesi olur...
Ayak Ayak ustune attığınıda gördüm, sonucta araba otomatik, ama bunda yanlış birşey göremedim? (anlık dalgasına yapıldığı takdirde tabi.)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
dostum motor gerçekten güzel hayırlı olsun

bu oturuş pozisyonunda da sen suçlusun gibi geldi


ne bilim insan yatar kalkar havaya sokar kendini

cruser biner gibi olmuş seninki
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
dostum motor gerçekten güzel hayırlı olsun
bu oturuş pozisyonunda da sen suçlusun gibi geldi
ne bilim insan yatar kalkar havaya sokar kendini
cruser biner gibi olmuş seninki
Biraz sırtım ağrıyor bu gunlerde ondan yatmıyorum cok, ama yatıncada öne kayıyorum yollar inişli çıkışlı olduğundan, ama yinede evet biraz bendede suç var.

jandarma sözü çok geçiyor .. neden?
Süren kişinin yaşı tutmadığından (son 6 ay) ehliyeti yok, yanlış anlama olmasın bizde onaylamıyoruz bu durumu ama çoğu kişiden iyi araba kullanır elinin altında yapılmış neredeyse 3-4 bin km'si var... Yinede onaylamıyoruz ama el mecbur...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yaa kardeş, sen arkadaşlarını savunyosun gibi ama, hani bazı maçları federasyon kameradan izleyip ceza veryodu ya, senin bu video arkadaşına pahalıya patlayabilir...
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
108
yol çok güzel virajları dışardan içeriye doğru sarkarak da alabiliriz.belki ninja 250 bu tip hareketlere müsait değil ama güzel bi 600 lük o yolda iyi viraj yapabilir ama yol kaygan mı değil mi çıkıp bakmak lazım
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Güzel Motor iyi Ses Çıkıyo 250 lik olmasa biraz zor anlaşılır ama arka lastiği


ybr125 in lastiği gibi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst