ninja 300 tavsiye

Katılım
11 Haz 2017
Mesajlar
4
Merhabalar, uzun süredir forumu takip ediyorum ve burası sayesinde acemilik süreci daha rahat geçiyor, bu sebeple tüm bilgi veren arkadaşlara teşekkürler. Kafama takılan birkaç soruyu sormak istedim. Artık 2. el ninja 300 almak istiyorum, bir arkadaşım vasıtası ile bir tane buldum, abs'li 7600 km de dışarıdan hiç bir problemi yok gibi duruyor. Aklımdaki sorular ise şu yönde, fiyat olarak en son 20000 tl istiyor, sizce bu fiyat mantık lı mıdır? Bir de almadan önce mutlaka expertiz yaptırmak istedim, oda hemen kabul etti, daha önce hiç ikinci el motosiklet almadığım için, expertiz de motor temiz çıkarsa gönül rahatlığıyla binilir mi yoksa yine de belli olmaz gibi mi yaklaşmak lazım? Yani herşeyi anlayabiliyorlar mı expertiz esnasında? Son olarak motorda yapma bir egzos var, ben orjinaliyle alacağım ama expertiz öncesi bu ünlü markalardan olmayan yapma egzosu çıkarıp orjinalini takalım dedi motorun sahibi, bu egzoslar motora zarar veriyor mu sormak istedim.. Müsait vaktiniz olurda cevaplayabilirseniz çok sevinirim. Herkese şimdiden teşekkürler...
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Tanıdık expertiz var oraya sokalım derse vazgeçtim de uzaklaş.Kendi tanıdığına bile götürme yani motoru direk uzaklaş.
 
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
231
Aldığınızda bile "mi acaba?" gibi düşüncelerinizin devam edeceğini düşünüyorsanız garantili ekspertizleri araştırın.
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
motor fiyatları gerçekcilikten uzak. 20.0000 lira 300 lük motora fiyat biçiyolar. olacak iş değil.

Bunu bize reva görenlerin allah belasını versin.
 
Katılım
11 Haz 2017
Mesajlar
4
Garantili expertizi hiç bilmiyordum, bildiğiniz biryer var mı acaba? birde kawasakinin kendi yetkili servisinden daha mı iyi öyle bir yere götürmek? teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst