- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar motorda yeni sayılırım 2013 mayıs ayından bugüne beri motosiklet kullanıyorum. Sorum başlıkta açık bir şekilde belli aslında. Şöyleki kawasaki ninja 250r motosikletimin orjinal egzozunu akrapovic egzoz ile değiştirmek istiyorum. Ancak bununla ilgili herhangi bir video veya resimli anlatım tarzı birşey bulamadım. Acaba kendim bu egzozu değiştirebilir miyim ? Elimden sökme-takma işleri gelir. Bu işlemi yapmış bir arkadaşım var ise bu süreçte beni zorlayacak herhangi bir aşama olabilir mi diye yardım istiyorum açıkçası. Yoksa direk egzozu tutan somunları söküp yeni egzozu takmaktan mı ibarettir bu süreç. iyi akşamlar saygılar...