ninja 250r'a akrapovic carbon egzoz takmak

Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
Merhaba arkadaşlar motorda yeni sayılırım 2013 mayıs ayından bugüne beri motosiklet kullanıyorum. Sorum başlıkta açık bir şekilde belli aslında. Şöyleki kawasaki ninja 250r motosikletimin orjinal egzozunu akrapovic egzoz ile değiştirmek istiyorum. Ancak bununla ilgili herhangi bir video veya resimli anlatım tarzı birşey bulamadım. Acaba kendim bu egzozu değiştirebilir miyim ? Elimden sökme-takma işleri gelir. Bu işlemi yapmış bir arkadaşım var ise bu süreçte beni zorlayacak herhangi bir aşama olabilir mi diye yardım istiyorum açıkçası. Yoksa direk egzozu tutan somunları söküp yeni egzozu takmaktan mı ibarettir bu süreç. iyi akşamlar saygılar...
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
http://www.youtube.com/watch?v=kRYwmzAtPKw

şu videoyu lütfen izle cevabın videonun içinde barkın abi çok açık ve net soyluyor.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Hocam yanlış hatırlamıyorsam Felon nickli r6 lı bi abimiz motosikletinin egzozunu değiştirirken bi video çekmişti youtube a girerseniz muhtemelen hala duruyordur. Felon yazıp channels kısmında aratırsanız mohawk kasklı profil resimli oşan hesaptaki videolara bir göz atın :)
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
teşekkürler baktım ancak net bir şey yok dediğim konuyla alakalı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst