nikelaj

Katılım
10 Eki 2011
Mesajlar
63
S.A arkadaşlar motorumun egzos dahil bir kaç parçasını nikelaj kaplatmak istiyorum konu hakkında tecrubeli arkadaşlar fikirlerini paylaşırsa sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst