- Katılım
- 24 May 2006
- Mesajlar
- 767
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar nick'leriniz ve anlamları nelerdir, nereden esinlendiniz bunu yazarken ?
mesela the_cayman : timsah demek. Başındaki the de belgili tanımlık anlamı veriyor . :cherry:
mesela the_cayman : timsah demek. Başındaki the de belgili tanımlık anlamı veriyor . :cherry:
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.