Nick Lerimizin Ve Avatarlarımızın Anlamları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
19
selam arkadaşlar diom ki herkes nick inin anlamını söylesin fransız kalmayalım :cherry:bide şu avatar resimlerimizin bize ne çağrıştırdığını yazsak fena olmaz ilgilenedcek arkadaşlara şimdiden teşekkürler :rendeer:

ben hasta bi ferrari fanatiğiyim o yuzden bu nicki koydum. avatarıma gelince bu airbrush yontemi ile yapılmıs cok hos bı kask onu bı bulsam alıcam veya yaptırıcam o yuzden koydum cok hasuma gıdıyor ve bırazda benı anlatıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
629
bir kaç forumda daha böyle bir topik görmüştüm.
çok gizli söyleyemem. :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benimki sır,memlekette 2 tane Savaş KAYAN var,biri benim biri öteki hangisi olduğum sır:)
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aitheros: yunan mitolojisinde gün aydınlığı gün ışığı demek avatardaki bebekler saflık
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
bildiğin adım soyadım...avatarı karıştırmayın.


aftodekia diğer sitelerde kullandığım ismim;)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Vasco De Gama= ispanyol keşifçi, ümit burnunu keşifeden adam severim bu adamı :) 12 yıldır kullandığım nickim.. mirc ortamında msnde veya heryerde budur.

avatarımda ben :p Güç bende artık anlamında :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst