- Katılım
- 15 Tem 2008
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar diom ki herkes nick inin anlamını söylesin fransız kalmayalım :cherry:bide şu avatar resimlerimizin bize ne çağrıştırdığını yazsak fena olmaz ilgilenedcek arkadaşlara şimdiden teşekkürler :rendeer:
ben hasta bi ferrari fanatiğiyim o yuzden bu nicki koydum. avatarıma gelince bu airbrush yontemi ile yapılmıs cok hos bı kask onu bı bulsam alıcam veya yaptırıcam o yuzden koydum cok hasuma gıdıyor ve bırazda benı anlatıyor
ben hasta bi ferrari fanatiğiyim o yuzden bu nicki koydum. avatarıma gelince bu airbrush yontemi ile yapılmıs cok hos bı kask onu bı bulsam alıcam veya yaptırıcam o yuzden koydum cok hasuma gıdıyor ve bırazda benı anlatıyor
Son düzenleme: