nice yıllara duygu06

Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün duygu06 arkadaşımızın doğum günü kendisene yeni yaşında sağlık sıhat mutluluk diliyorum herşey gönlünce olsun yeni yaşında :rendeer: doğum günün kutlu olsun canım
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
herşeyin gönlünce olduğu nice yaşlara duygucum
dogum günün kutlu olsun :rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Doğum günün kutlu olsun:rendeer:
27 Martta bende istiyorum böyle bi topic:mrgreen:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum günün kutlu olsun:rendeer:
27 Martta bende istiyorum böyle bi topic:mrgreen:

Allah nasip ederse yaşarsam ben açarım söz açamasamda özelden yazarım :rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
nice mutlu yıllara
mutlulukla,sağlıkla,afiyetle işallah...............
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
doğum günün kutlu olsun:rendeer:
nice senelere iki teker üstünde inşaallah:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
duygu06 Nice Mutlu Yıllara Doğumgünümz kutlu olsn :)
 
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
208
canım arkadaşlarım

ya varya inanın o kadar mutlu oldumki açar açmaz sizlerden gelen bu sevgi mesajlarını görmek beni çok etkiledi hayatımdA İLK DEFA BU KADAR ÇOK KİŞİ TARAFINDAN DOUM GÜNÜM KUTLANMAMIŞTI HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM İNANNIN BENİ O KADAR MUTLU ETTİNİZKİ ŞUANDA ANLATAMAM BİRBİRİMİZİ BELKİ HİÇ GÖRMEDİK AMA SİZLERİN BU SICAKLIĞI BU SÖZLER BANA YETTİ ÇOK MUTLU OLDUM GERÇEKTEN HEPİNİZ SAĞOLUN YA VARYA NE DİYECEĞİMİ BİLMİYORUM İNANINKİ BANA ÇOK UZUN YILLARDIR TANIDIĞIM İNSANLAR HATIRLAMADI SİZ HATIRLADINIZ İNSANLIK BU OLSA GEREK BUGÜN BEN ÇOK AMA ÇOK MUTLUYUM HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM KALBİNİZ ÇOK GÜZEL KEŞKE HEPİMİZ ANKARA YAŞASAYDIKDA SİZLERE KENDİ ELLERİMLE YAPTIĞIM PASTAMDAN YEDİREBİLSEYDİM UMARIM BİRGÜN HEPBERABER TOPLANIR TANIŞIRIZ ÇOK TEŞEKKÜRLER....::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut::salut:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
158
Duygucum Doğum Günün En İçten DileklerimLe Kutlarım Nice Mutlu Senelere !
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :queen:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
10
Doğum günün kutlu olsun duygu. Sen herşeyin en güzeli layıksın, tıpkı kendin gibi...

Yücel ;)
 
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
208
Ya Yücelcim Varya Sen Bitanesin Bende Bi Arkadaşım Olarak Unuttun Sanmıştım Sağol Kankam çanakkale Ankara Uzak Ama Yinede Beraberiz....
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Evet Duygu hanım.. İşte motosikletçi ruhunu taşıyan dostar. Gerçek bu. Hep sıcak, hep candan..
İnşallah arzu ettiğiniz motosiklete de en kısa zamanda kavuşmanız dileklerimle. Nice nice doğum gününüz kutlu olsun.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst