Ne alakası var ? Adam sıkılmıştır, satıyordur. Çok kilometreli olanları da almamakta çoğunlukla haklılar. Ben çok kilometreli CBF 150 görünce kurye motorudur deyip geçiyorum. Kurye motoru alınır mı ? Alınmaz. Taksiden çıkma otomobilin alınmayacağı gibi. Böyle yapınca kurunun yanında yaş da yanıyor ama yapacak bir şey yok. Az satılan bir modelse o zaman incelenebilir belki ama çok satılan modelleri ben incelemem. Ne de olsa alternatifi çok.
Ayrıca arkadaşın yukarıda yazdığı gibi, rodaj yapmasını bilmeyen, bilse de yapmayan milletten nasıl güvenip motor alacaksın ? Asıl sorun da bu zaten. Avrupa'da olsam hiç düşünmem bunları. Bizde adam Pulsar alıyor, ki ne kadar katı rodaj isteniyor biliyoruz, ilk mesajı "motoru falanca şehirden aldım geldim, iki kişi bilmem ne kadar yükle yokuşlarda bana mısın demedi". Şimdi bu adamdan gel de motor al.