neden doğru dürüst kışlık tulum satılmaz bu ülkede?

Katılım
15 Kas 2016
Mesajlar
13
https://www.amazon.com/gp/product/B...154?ie=UTF8&psc=1&refRID=QXKCGMWAP15RQ61SM9GW ya da
https://www.amazon.com/gp/product/B...154?ie=UTF8&psc=1&refRID=QXKCGMWAP15RQ61SM9GW

Biri 350, diğeri 450 dolar. Bunlara benzer bir şeyi memleketimizde gören duyan var mı? Torchpro var diyenler olacaktır, o da güzel ama bunlarla alakası var mı? getirtmek istedim ama gümrük mümrük uzun iş. Revit infinity 3.500 TL, onu da kastetmiyorum. Tekstil tulum olarak bu ürünler gibi bulup gören,duyan, alan, kullanan???
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
Gümrük mümrük yok, parasını veriyorsun, geri kalan herşeyi amazon halledip kapına kadar getiriyor. Sen paradan haber ver yeter ki
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Tek ol olsa kışlık av kıyafetleride aynı durumda, yurtdışından getiriyorlar bi bakıyorum hem ince hemde aşırı sıcak tutuyor hemde ne rüzgar ne su hiçbirşey geçirmiyor biz neden yapmıyoruz hep 2. sınıf şeyler var
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
İzmirde bu işi yapan var, neden satılmasın, araştırmanız veya bilginiz eksik;)
 
Katılım
15 Kas 2016
Mesajlar
13
Torchpro diye yazmıştım zaten, görmemişsiniz sanıyorum. Onu da inceledim, kullananların yorumlarını okudum falan filan. Fiyatını da biliyorum, ölçü alıp yollayacaksın, bekleyeceksin, gelecek. Mesele, yaygın bir şekilde linklerdeki gibi çeşitli ürünler olmaması. Kullananın yorumuna göre 4 derecede 130-140 giderken tişörtle kullanıp üşütmeyen, kesinlikle yağmut geçirmeyen bir ürün ilk linkteki. Mont, pantolon, yağmurluk bilmem ne, acayip sıkıldım, işe giderken giy üstüne çık şeklinde bir olaya dönmek lazım artık. Süpermen gibi tuvalette üst baş değiştirmek de bir yere kadar. Yolumuz düşerse oralara alıp gelmek lazım, gerçi dolarda aldı başını gidiyor ya...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:03 ----------

100 dolar üstü herşey gümrüğe tabi diye biliyorum, hatta eminim. Değilse ne güzel.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Özelliklerine bakacak olursanız, Torch ile eşdeğer.. Burada sizin avantajiniz, tulumda kalça ve diz korumasının mevcut olması, üzerinize göre dikilecek olması ve izmirde olması (1-2 kargo gününde elinize ulaşması) kaza durumunda hasar almasında tamir ettirme olanaklarınız vs. Ayrıca fiyatı da Yanılmıyorsam 1.200 TL civarı birşeydi. Günün şartlarında 365 usd..




Outer shell constructed in coated 500 and 2000 denier Cordura fabric
(500 ve 2000 denyelik cordura kumaş ile kaplanmış dış yüzey..)
Waterproofbreathable membrane adds double waterproof protection
(Su geçirmez, ve nefes alabilir kumas, ekstra su geçirmez koruma katmanı.)
Airflow Ventilation System at chest arms and back
(Havalandırma sistemi, göğüs kollarda, ve sırtta)
Double storm placket front closure
(ön fermuar bölgesi çift katman rüzgar mukavemetli)
Removable CE Motion Flex armor at elbows and shoulders
(Sökülebilir CE Motion Flex korumalar omuzlarda ve dirseklerde.)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2016
Mesajlar
21
https://www.amazon.com/gp/product/B...154?ie=UTF8&psc=1&refRID=QXKCGMWAP15RQ61SM9GW ya da
https://www.amazon.com/gp/product/B...154?ie=UTF8&psc=1&refRID=QXKCGMWAP15RQ61SM9GW

Biri 350, diğeri 450 dolar. Bunlara benzer bir şeyi memleketimizde gören duyan var mı? Torchpro var diyenler olacaktır, o da güzel ama bunlarla alakası var mı? getirtmek istedim ama gümrük mümrük uzun iş. Revit infinity 3.500 TL, onu da kastetmiyorum. Tekstil tulum olarak bu ürünler gibi bulup gören,duyan, alan, kullanan???

Herbiri için +100 dolar civarı yol ve paketleme ücreti + gümrük 500-600 $ 350 $ amerikada değil isen alamaz sın :(
 
Katılım
15 Kas 2016
Mesajlar
13
Eyvallah, biliyorum maalesef öyle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------

Özelliklerine bakacak olursanız, Torch ile eşdeğer.. Burada sizin avantajiniz, tulumda kalça ve diz korumasının mevcut olması, üzerinize göre dikilecek olması ve izmirde olması (1-2 kargo gününde elinize ulaşması) kaza durumunda hasar almasında tamir ettirme olanaklarınız vs. Ayrıca fiyatı da Yanılmıyorsam 1.200 TL civarı birşeydi. Günün şartlarında 365 usd..




Outer shell constructed in coated 500 and 2000 denier Cordura fabric
(500 ve 2000 denyelik cordura kumaş ile kaplanmış dış yüzey..)
Waterproofbreathable membrane adds double waterproof protection
(Su geçirmez, ve nefes alabilir kumas, ekstra su geçirmez koruma katmanı.)
Airflow Ventilation System at chest arms and back
(Havalandırma sistemi, göğüs kollarda, ve sırtta)
Double storm placket front closure
(ön fermuar bölgesi çift katman rüzgar mukavemetli)
Removable CE Motion Flex armor at elbows and shoulders
(Sökülebilir CE Motion Flex korumalar omuzlarda ve dirseklerde.)

Teşekkür ederim, şu şartlarda tek seçenek o gibi görünüyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------

Herbiri için +100 dolar civarı yol ve paketleme ücreti + gümrük 500-600 $ 350 $ amerikada değil isen alamaz sın :(

Amerika'da binemedik ya şu motora :( Nerdeyse herşeyi Euro ile alıyoruz, Euro olmuş 3.55, adamlar sayısız seçeneğe ve ucuzluğa sahip, ekipman dışında motorlarda da öyle. 2016 BMW R 1200 GS Adventure 18 bin dolar. Başka da bir şey demiyorum.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Türkiye'de 2.5 milyon motosiklet kullanıcısı var.
Kask kullanmak mecburi.
Kask üreten yok.
Bırak kask üretmeyi bir kask standardımız bile yok.
Yani hazır pazardan bahsediyorum.

... da!

Gerçekten var mı o pazar.
Güncel rakamlarla konuşalım.
Yılda 200 bin yeni motosiklet satılıyor, 300bin motosiklet el değiştiriyor.
Yani 500 bin eder.
Sizce Türkiye'de yılda 500bin kask satılıyor mu?
Hadi bu 300 bin eski kasklarıyla yeni motorlarına binmeye devam ediyor olsun.
Kalan 200 bin?

Kısaca mecbur olan kask pazarında dahi girişimci yokken, fantazi denilebilecek ürün üretenlerin cesaretini alkışlamak gerek.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Amazon ülkeye gönderiyorsa her şey dahil fiyatı yazıyor. Gümrük, kargo vs dahil.
 
Katılım
15 Kas 2016
Mesajlar
13
Türkiye'de 2.5 milyon motosiklet kullanıcısı var.
Kask kullanmak mecburi.
Kask üreten yok.
Bırak kask üretmeyi bir kask standardımız bile yok.
Yani hazır pazardan bahsediyorum.

... da!

Gerçekten var mı o pazar.
Güncel rakamlarla konuşalım.
Yılda 200 bin yeni motosiklet satılıyor, 300bin motosiklet el değiştiriyor.
Yani 500 bin eder.
Sizce Türkiye'de yılda 500bin kask satılıyor mu?
Hadi bu 300 bin eski kasklarıyla yeni motorlarına binmeye devam ediyor olsun.
Kalan 200 bin?

Kısaca mecbur olan kask pazarında dahi girişimci yokken, fantazi denilebilecek ürün üretenlerin cesaretini alkışlamak gerek.

Haklısınız, ancak son bir kaç yılda motosiklet sadece ticari kullanıcılar (kuryeler, yemek dağıtıcılar vs.) tarafından kullanılmıyor. Bir ulaşım ve özellikle de hobinin ötesinde bir taşıt olarak kullanılmaya başlad ve kullanıcı profili değişiyor. Tek sorun aynı oranda toplumun bilinçlenmemesi. Ama siz benden daha iyi biliyorsunuzdur inanılmaz bir ilgi var son zamanlarda motosiklete lakin bilinç aynı oranda artmıyor. Ehliyeti alan atıyor kendini otomobillerin arasına. Kulaktan dolma bilgilerle çoğu kişi birbirine sora sora alıyor ekipmanı ve hep de en ucuzu olmasına çalışıyor ne yazık ki. Hasanpaşa'yı saymıyorum, Beşiktaş'ta bir tane motor ekipmanı satan dükkan varken şu anda 4 ya da 5'e çıktı. Umarım daha çok çeşide daha ucuz bir şekilde ulaşmamızı sağlar bu gelişim. Selamlar.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Katılım
14 Kas 2016
Mesajlar
21
Türkiye'ye gönderiyorsa fiyat ne yazıyorsa o.

Mesela: https://www.amazon.com/Alpinestars-...pping_option-bin:3242350011,p_6:ATVPDKIKX0DER

Price: $369.12 + $116.73 Shipping & Import Fees Deposit to Turkey

Kargo + gümrük masrafları otomatik oluşturuluyor. Bedava değil tabii ki. Ama en azından PTT'ye gidip sürprizlerle karşılaşmıyorsunuz.

İlk yazdıgından bedava gibi anlaşılıyor o yüzden düzeltmen amacı ile orta açtım...Amozan aldığın ürünlerin %99,9 kargo ödersin free+shipping TR ye yok, Internaional Free shipping yazar ama TR ye işlemez o belli başlı yerler içindir..

Amozan.De(almaynya) için TR ye freesping uygulması olacaktı bu konuda çalışma vardı sonuç ne oldu pek takip edemedim...
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
Amazon TRye göndereceği ürünler için shipping+gümrük fln herşey dahil bir fiyat veriyor.(yukarıda detaylı yazılmış) gümrük masrafları daha az tutarsa da kalan tutarı iade ediyor(bizim firmalardan beklenmeyecek bir hareket değil mi:))
 
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
881
Torch italyadaki bir firma olsa, aman bullugunu yiyim antonio dayi kirmizi renkte ekle 1000 euro veriym diye yalvarirsiniz.

Turk olunca on yargı devreye giriyor.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Buyrun size Venom Free Ride Tulum;

http://urun.n11.com/tulum/venom-freeride-tulum-siyah-P84295104

Fiyatı 700 TL, kullanan var mıdır, su alıyor mudur bilemiyorum, tabi bu tulumu günlük kıyafetlerin üzerine giyince sonuç ne olur onu da bilemiyorum. Bence yine windstoper bir alt katman giyip üzerine bunu giymek, iş yerinde yine bunu çıkartıp gündelik kıyafetleri giymek gerekebilir.

Freeride-Tekstil-Tulum_50768_1.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2015
Mesajlar
173
Ben torchsuit pro kullanıyorum, geçen sene yaptığım kazayı hatırlayanlar vardır, 20m civarında asfaltta sürüklendim, bizzat kendim test etmiş oldum, tulum görevini yaptı, bazı yerleri hasar gören tulumu Hüseyin abiye tekrar gönderdim ücretsiz onarımını yaptı. Kışın pantolon gömlek üzerine bir yelek onun üzerine tulum giyiyorum.
Diğer yabancı muadilleri ile kıyas yapamam onları kullanmadım, yerlisi varken kullanmak ta istemem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst