baran3463 Katılım 5 Ağu 2010 Mesajlar 29 12 Eyl 2010 Konu Yazar #1 neden diiyolar 600cc lerden baslanmaz
Olcan138 Super Moderator Katılım 15 Kas 2005 Mesajlar 5,081 12 Eyl 2010 #2 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır. Sebep: Arama yapmadan konu açılmaz da diyorlar...neden acaba? Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir. Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır. Forum Kurallarını okumak için tıklayın.. Şikayetleriniz için tıklayın
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır. Sebep: Arama yapmadan konu açılmaz da diyorlar...neden acaba? Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir. Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır. Forum Kurallarını okumak için tıklayın.. Şikayetleriniz için tıklayın