- Katılım
- 30 Eki 2009
- Mesajlar
- 547
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bugün mont almık için merkeze gitti motorla gezerken bi motorsiklet tamircisi gözüme ilişti önünde bir sürü yarış motoru vardı ve bursanın yabancısı olduğum için mağaza danışmak istedim tesadüfte bu ya abi montta satıyormuş bana nebel marka mont gösterdi üzerimede cuk die oturdu kısa bi pazarlık sonuca 100 liraya aldım... deneyimleri arkadaşlara soruyorum mont iyi mi? almakla hata etmemişimdir umarım
http://www.idealmotosiklet.com/asp/show_stock.asp?Product_ID=NEBEL%20KI%DELIK%20KISA
http://www.idealmotosiklet.com/asp/show_stock.asp?Product_ID=NEBEL%20KI%DELIK%20KISA