Ne yapcağıma karar veremedim Önerileriizi bekliyorum

Katılım
1 Eki 2012
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar konu başlığındaki gibi ne yapıcağıma karar veremedim ilk olarak konudan bahsedeyim ilk motorum honda ps 150 i kullandım sonra motorsikletimi sattım ve tekrar bir motor almak istiyorum ama kararsız kaldığım bir nokta var ben gilera runner st 200 sevdası var ilk zamanlarda kesin alıcam diyordum tabiki 2.el sonra motorsiklet tamircisi arkadaşım gel sana cbr 250 r alalım dedi ve benim kafam tamamen karıştı genelde sorduğum bir kaça arkadaşlar şöyle anlattı
ilk olarak ben motor dan pek fazla anlamıyorum
1. gilera runner st 200 aldığında motor kayışlı olduğu için her ay bakım yapıtırman gerekir kayışına su girer bişi olur her ay debriyaj temizletmen gerekir dediler ama vitesli motorsiklete göre daha az yerden gelen sulardan ıslanırsın dediler ve bunu diyen arkadaşlar bir zamanlar bu motordan almak istiyorlardı?
2. vitesli motorsiklet alırsan zincirli olduğu için kayışın yarattığı sıkıntıları yaşamassın dediler ne yapıcağıma karar veremedim
benim duşunduğum 2 motorsiklet var bunlar biri gilera runner st 200 ortalama fiyatı 2.el 8.500 arası diğeride cbr 250r oda 2.el ortalama 9.000 civarlarında sizlerin önerilerini bekliyorum
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Merhaba arkadaşlar konu başlığındaki gibi ne yapıcağıma karar veremedim ilk olarak konudan bahsedeyim ilk motorum honda ps 150 i kullandım sonra motorsikletimi sattım ve tekrar bir motor almak istiyorum ama kararsız kaldığım bir nokta var ben gilera runner st 200 sevdası var ilk zamanlarda kesin alıcam diyordum tabiki 2.el sonra motorsiklet tamircisi arkadaşım gel sana cbr 250 r alalım dedi ve benim kafam tamamen karıştı genelde sorduğum bir kaça arkadaşlar şöyle anlattı
ilk olarak ben motor dan pek fazla anlamıyorum
1. gilera runner st 200 aldığında motor kayışlı olduğu için her ay bakım yapıtırman gerekir kayışına su girer bişi olur her ay debriyaj temizletmen gerekir dediler ama vitesli motorsiklete göre daha az yerden gelen sulardan ıslanırsın dediler ve bunu diyen arkadaşlar bir zamanlar bu motordan almak istiyorlardı?
2. vitesli motorsiklet alırsan zincirli olduğu için kayışın yarattığı sıkıntıları yaşamassın dediler ne yapıcağıma karar veremedim
benim duşunduğum 2 motorsiklet var bunlar biri gilera runner st 200 ortalama fiyatı 2.el 8.500 arası diğeride cbr 250r oda 2.el ortalama 9.000 civarlarında sizlerin önerilerini bekliyorum

Öyle bir şey yok yıllarca scooter sürdüm ve 30.000 de 40.000 kayış ister yada bakım ister scooter alıştıysan scooter a devam et derim ben 1 yıldan beri vitesli kullnaıyorum özellikle kışın scooterı çok arıyorum çünkü heryerin çamur oluyor
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Konuya pek hakim sayılmam ama kayışın her ay temizlenmesi gerektiğini ilk defa duyuyorum, hiç mantıklı da gelmedi. Zincirlinin bakımı kayıştan daha zor sayılabilir. Aşağı yukarı 300 kmde bir temizleyip yağlaman, esnedikçe gerdirmen lazım. Kayışın tercih sebebi kullanımının daha kolay ve rahat olması diye biliyorum ben
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
sen şimdi herşeyi eledin zincirle kayışamı takıldın :)
tarzın neyse gönlün ne istiyorsa onu al...
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
hocam tam tersi olmasın? kayış için değilde zincir için bakımlar daha sık yapılır..
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
45
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
honda cbr 250yi kapına koyma. madem cc büyütüyorsun hakkını neden scooterdan yana kullanmak istiyorsun ilerde ufak bi scooter alıp bakkala çarşıya falan gidersin :) 250 cc güzel bir kawasaki ninja250 alabilirsin kuvvetli ve görüntüsü güzel bir motor.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
cbr 250 ve bir scooter arasında kaldıysan önceliklerini gözden geçirmelisin sanırım.scooterla hız yapıp hava atamazsın cbr ile pazara gidip alışveriş yapamazsın.
he bu cc lerde kaliteli vitesli şehir içinde ideal sürüş pozisyonu güzel motorlardan suzuki inazuma geliyor aklıma.tabi ben bu işlerde yeniyim ama bir bak bence :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Honda cbr 250r kullanıcısıyım. Gayet memnunum. Yok cbr alma ninja al , cbr de neymiş ! gibi lafları aldırış etme .. 2 motorunda + ları ve - leri var . Anlamıyorum zaten bu marka fanatikliği nedir. 2 motorunda sayfalarca yazıları var araştır .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst