- Katılım
- 19 May 2006
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
usun samandan beri scooterlarda gösüm war.hala babamı ikna etmeye çalışıorum.bilmiorum belki minyon tipli olmamdan yada bayan olmamdan dolayı babm bir ewet demiyo.neyse kullanmak benim için çok mu zor olr?bazı arkadaşlarım şuanda ehliyetsiz kullanıyor.bn yaza alırım diye düşünüorum sorun olmaz herhalde.17 yaşımda olmamıda göz önünde bulundurursanız ne tip bişi önerirsiniz?