Ne tilkiler var...

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-hoda-farki-154942764/detay



http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-tertemiz-cbr-154942510/detay

en ucuz iki ilan . Neredeyse kelepir bir fiyat.
bu iki adamda aynı tarihlerde üye olup yakın tarihlerde ilan vermişler.
aynı zamanda diğer ilanlarında da ortak ürünler satıyorlar.
Resim ya yok yada netten indirme.

Buradaki amaç nedir.
Hadi buyrun.
Milletmi çok uyanık , bizmi çok salak görünüyoruz.
2 kere mesaj atıp numara istedim , tık yok. Hani site üzerinden değilde direk yüzüne iki laf diyesim vardı.

Bebe burayı okuyorsan ki büyük ihtimal okuyacaksın.
Senin ben omirilik soğanını .....
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ya dolandırıcılık yapıcak yada kafasına göre piyasayı manüpile edip aklınca cbr 250 fiyatlarını düşürücek ki cbr almak isterken kendi verdiği ilanları örnek göstersin .
Ben satıcı değilim aksine cbr almayı düşünüyorum. Ama şerefsizliğide sevmem.
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
bence bu adam cbr 250 alacak bılerek fıyat kırıyorkı dıger acıl satacak olanlarda ucuza koysunlar bende fırsattan yararlanıp motoru alıyım dıye dusunuyor.
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Knight Online oynuyor galiba pazarda bağırarak fiyat düşürüp kendi alıcak uyanık :thumleft:
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
Bir diger tilkilik ise sifirindan pahali 2. El satanlar. Daha dogrusu satici olmayan kurnazlar. Bunlara bu tilkiker gerek.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Bir diger tilkilik ise sifirindan pahali 2. El satanlar. Daha dogrusu satici olmayan kurnazlar. Bunlara bu tilkiker gerek.

aga yanlış anlama ama sen hiç kadın veya aile baskısı görmemişsin
bana o kadar baskı yaptılar ki bende sıfırı 10 bin olan motoru 12 binden ilana koydum
beni 2 sene idare etti bizimkiler tantana edince aha ilana koydum satılmıyor ben ne yapayım diyordum
birazda acıyın bize
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst