neredeyse 4 tl oldu aliexpressden hiç bir şey satın alamaz olduk ne zaman düşer sizce
Ekonomiyi Harvard'da mı, Cambridge'de mi okudunuz?Yahu bu dolar Ocak 2017 zaten 3,83'tu
Dusmus, geri yukselmis.
Neden dustuyse, o yuzden cikmistir.
Yalnız dolar şuan tramp yüzünden dalgalanıyor fed başkanı değiştirm bide euroda ispanyadaki olaylar yüzünden etkileniyor buna rahmen tl hala düşüşte bundan sonrada düşmez.
Evet, Trump yapıyo, İspanya yapıyo, Suriye yapıyo, hep başkaları yapıyo. Yoksa biz gayet iyiyiz![]()
Oyle demeyin. feto hala derbe yapabilir.Doları boşver de, bununda suçunu fetöye atıp yine kahraman oldu çoban. Bu kesimden herhangi birine sorsanız "dolar neden yüksek?" fetö, dış mihraklar, gayrimüslim diye başlar saymaya. Bunları bile hesap edemeyen, en ufak analiz kabileyetine sahip olmayan yüzde elli ile karşı karşıyayız, bunlardan fırlayanlar bunlar gibi olmaz umarım.
neredeyse 4 tl oldu aliexpressden hiç bir şey satın alamaz olduk ne zaman düşer sizce