Ne almalıyım ?

Katılım
27 Mar 2013
Mesajlar
14
Hocalar 5-6 bin lira civarı bütcem var. Ne almamı tavsiye edersiniz? Apache RTR 150 HYPER EDGE bakıyorum. Sizin tavsiye ettiğiniz motor varmı?
 
Katılım
25 Ara 2013
Mesajlar
184
Kaptan bende senin gibiydim aylardır motor soruyodum millete sonra düşününce kendin cevaplicaksın sorunu zaten 3-4 şey var bunları için abilerimden ögrendıklerımı yazıyorum;
1-Hangi amaçla kullanacaksın
2-Motosiklet geçmişin varmı
3-Bu ayırdıgın bütçe sadece motor içinmi,bir miktarda ekipmana ayırman gerekıcek cunku kask mont dizlik vs.
4-A2 motor ehliyetin varmı buda en önemlisi.

Ben ne zamandır Cbr 125 r a bakıyodum sonra bu soruları kendıme sorunca (1-2-3) ne alıcagıma karar verdim Honda pcx 125

Umarım istediğin motora hayırlısıyla sahip olup kazasız belasız sürüşler yaparsın,hayırlı aksamlar.
 
Katılım
27 Mar 2013
Mesajlar
14
Söylediklerinin hepsi var hocam. Ufak çaplı yolculuk için düşünüyorum şuanki motorumla olmuyo.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
6 liran varsa kalan 1371 tl yi kredi kartına 9 a böldürerek 153 tl taksit ödeyerek Bajaj Pulsar 200NS alabilirsin =) bu ara çok moda peynir ekmek gibi gidiyor maşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst