Nasıl Motor? yardım...

Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
bu motor başka bi motor bilen bilir çok sağlam motordur dünyanın en sağlam motoru falan seçilmişti bu motor bir videoda izlemiştim apartmanın 10. katından falan attıllar motor hala çalışıyordu. piyasayı iyi araştır ama almadan.
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
132
teşekkür ederim sağolun yorumlarınız için. motorun satıcısı ben 20,000'de adlım. ustaya da hiç götürmedim diyor. zaten motorda hiç sorun çıkarmamış.ama ben alırsam ustama elbette bir check-up yaptırıcam. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:09 ----------

http://www.sahibinden.com/piyasada_cok_nadir_bulunan_honda_c_70-31WQQaXQQ12439946WQQpXQQdisplayitem

bi arkadaş bu motorada bak istersen dedi. sorunsuz ama benmi pek gözüm tutmadı.siz ne dersiniz arkadaşlar sizin de fikrinizi almak isterim
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
en son gönderdiğin linkteki motoru sanırım biraz hoyrat kullanmışlar
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Dostum adamlar başka ülkelerde bu aletleri ciddi derecede modifiye ediyorlar.Mesela çeşitli kitler var.Takegawa diye marka var.Motoru felan rektefe etmeden önce biraz araştır.Hem de daha performanslı bir motor elde edebilirsin.(Fiyat biraz tuzlu söylemedi deme:) )Ben de motosikletimi çıkaracağım.Kalite bir akü ve jantlara şerit tek eksiğim.:)
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
129
teşekkür ederim sağolun yorumlarınız için. motorun satıcısı ben 20,000'de adlım. ustaya da hiç götürmedim diyor. zaten motorda hiç sorun çıkarmamış.ama ben alırsam ustama elbette bir check-up yaptırıcam. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:09 ----------

http://www.sahibinden.com/piyasada_cok_nadir_bulunan_honda_c_70-31WQQaXQQ12439946WQQpXQQdisplayitem

bi arkadaş bu motorada bak istersen dedi. sorunsuz ama benmi pek gözüm tutmadı.siz ne dersiniz arkadaşlar sizin de fikrinizi almak isterim

bu linkte verdiğin motor 70 cc lik 70liğini hiç tavsiye etmem çekmiyor gitmiyor 75 filan basıyor kasa aynı 90 lıkla ama 20 cc lik fark o kadar büyük bir güç ki bu ikisiarasında anlatamam gel sende kyomco ck 125 pulsar al bu da sorunsuz çalışıyor hem ucuza az km li 2.el leride var ama satması bira zor oluyor bende satmamak için aldım zaten ama kafana göre bulursan c90 gibi motor yok tarihte bile sıfırı yabancı bir sitede 6900 dolar cık
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
132
bu linkte verdiğin motor 70 cc lik 70liğini hiç tavsiye etmem çekmiyor gitmiyor 75 filan basıyor kasa aynı 90 lıkla ama 20 cc lik fark o kadar büyük bir güç ki bu ikisiarasında anlatamam gel sende kyomco ck 125 pulsar al bu da sorunsuz çalışıyor hem ucuza az km li 2.el leride var ama satması bira zor oluyor bende satmamak için aldım zaten ama kafana göre bulursan c90 gibi motor yok tarihte bile sıfırı yabancı bir sitede 6900 dolar cık

hocam 1,5 senedir peşindeyim c 90'ların mutlaka alıcam. elime çok güzel çok harika motorlar geçti ama.bende de inat oldu c 90 almadan rahatlayamayacağım :mrgreen: mondial 125 kt kullandım 6 ayda işi bitti. o yüzden c 90'ın da sağlamlığını bildiğim için hala aranıyorum arkadaşım.
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
bu model motorsıklete asıksan al ama motora bınmek ıcın alıyorsan farklı seyler dusunebılırsın
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
132
iyi bulabilsem alıcam arkadaşlar ama dediğim gibi bulamıyorum. çünkü sizin de bildiğiniz gibi kimse satmak istemiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst