naked tecübelilerden biraz fikir ve yorum lazim

Katılım
15 Nis 2017
Mesajlar
4
merhaba ben ali yaşim 20 inşallah onumuzdeki nisan gibi bi naked makina almayi dusunuyorum motor tecrubem oyle km lerle ölçulecek kadar degil ama vites olayini gazı frenlemeleri ve suruş mantigini biliyorum sorularima gelicek olursak

1-almak istedigim makinalar dogrumu sirasiyla sun lar ;
kawasaki z300
ktm 200 duke
mt 125 veya 250
hangisinde daha rahat kullanabirim ve hizi beni sıkmaz azicikta uzun yola gider mesela istanbul bodrum arasi kismen duz yol karadeniz ve akdenize gore, hangisiyle daha rahat giderim(enduro alcak para biriktiremem)
2.ise her sene yeni modeller cikiyor mart nisan gibi bu sene icin soyluyorum z300 u 13 14 e gormuslugum var seneye ayni zanlarda bunun fiyati 12 13 civari olurmu sezon baslamadan sonucta aradan 1 sene gecmis.oluyor fiyat oynamalari.nasil degisir bunlar hakkindada kisa bi bilgi veya ikinci sorum icin konu linki verebilirmisiniz mobilden yazdim yazim hatasi varsa kusura bakmayin simdiden cevaplayanlara tesekkurler
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
Kawasaki ve Ktm paraniz bol ise dusunun. Mt125 parasinin altinda kalan bir motosiklet oldugunu dusunuyorum. Mt25 mantikli duruyor ama o da bu tecrübe ile cok gelir mi emin olamadim. Bana kalirsa bajajdan bulabilirseniz boxer alin vurun kirbaci sehir sehir gezin. Daha baska marka ve modelleri de inceleyin derim ben.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Eğer ki bakımı parçası bana koymaz dersen z300 çiçek gibi makina .
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Yazdıkların arasında en iyisi z300. Seçenekler arasına alırsan TNT250'de çok iyi. Bu iki motorda düşündüğün seyahatler de seni memnun eder.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Naked şehir içi pratiktir uzun yolda rüzgar sorunu olur çokta konforlu değildir
Uzun öncam ayararsan daha rahat edebilirsin
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
MT 125 ,Duke 200 varsa seçeneklere TNT250 TNT25 ve pulsarı da ekle derim .

Z300 çiçek gibi motor ama 15 altında temizini çok çok zor bulursun. Mart nisan gibi Z300 13-14 görmüşsün bir daha zor görürsün NS 200 sıfırı %8 ötv lik motor 12 binlerdeyken , %37 vergilik Z300 13-14 artık zor..

Gönlüne göre motor bulman dilegi ile
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Ben hep naked kullandim ama bunlardan hic birini kendimin olarak kullanmadim, ama aralarindan z300 oneririm kucuk cc ile ugrasmayin yakit farki pek yok zaten ama z300 cift silindirse onuda bosverin tek silidir en guclusunu alin
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
En başta z300 düşünürüm 2.sırada mt25 3.sırada duke200 alternatif olarak tnt250 düşünürüm.mt125 hiç düşünmem özellikle uzun yol için almayı düşünüyorsam.Piyasa çok çalkantılı yani kimse kesin birşey söyleyemez.Ama genel fiyatlar o dereceye inmez.Ama satıcılar kendi istekleriyle o fiyatlarda ürün satabilir.Ama onlarda ne kadar temiz olur bilinmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst