Naked mi? SS mi?

Katılım
28 Ara 2012
Mesajlar
84
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Genel olarak XJ6 diyorsunuz ama Z750 ve GSR600 hakkinda hic bir yorum yapilmamis. BU ucunu kiyasliyacak buyugumuz yok mi? gozume batmiyan alternatifleri olanlar buraya yazsinlar.


Alternatifler olunca aklimiz yine degerlerinde kaliyor. bana en uygununu bulmaya calisiyorum.:cat:

Biz nacizane fikir veririz sana ama aslında aklındaki aletlere git yakından bak, bir otur üstüne. SS ile naked arasındaki oturuş farkını biliyorsun. Sonra sırtın belin ağrırsa bizlere kızma ;-) dediğin gibi XJ6 önde gidiyor ki yazdıklarından anladığıma göre senin de gönlünde o var!?
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
22
siz öncelikli kullanım şeklinizi söylerseniz daha iyi yardımcı oluruz. Naked seçicekseniz zaten z750nin üzerine yok. gsr600 zaten 2. el parça falan pahalı, cbr600f e bakabilirsiniz yada vfr800de çok güzel makine. race ise r6 da olur cbr600de hangisinin oturuşunu beğenirseniz onu tercih edersiniz.

Gunluk sehir ici kullaniyorum. Her gun gittigim bir rotam var evden ise. Evim isime 15km mesafede. gunluk kesin bi 30km yapiyorum. kis mevsiminde en az 30km gunluk yapiyorum. bahar geldiginde bu 30km oluyor 50km gunluk, birde buna hafta sonu gezi ve turlama ekleniyor. dogrusu haftalik degisiyor. kisin 1-1.5 ay motorumu tatile ayiriyorum. son baharda yagmur cok oldugu icin ve hava sartlari elverisli olmadigi icin birazda o zamanlarda ara tatiline ayiriyorum motorumu. onun disinda gitmek istedigim yerlere motorla gitmeye calisiyorum.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Gunluk sehir ici kullaniyorum. Her gun gittigim bir rotam var evden ise. Evim isime 15km mesafede. gunluk kesin bi 30km yapiyorum. kis mevsiminde en az 30km gunluk yapiyorum. bahar geldiginde bu 30km oluyor 50km gunluk, birde buna hafta sonu gezi ve turlama ekleniyor. dogrusu haftalik degisiyor. kisin 1-1.5 ay motorumu tatile ayiriyorum. son baharda yagmur cok oldugu icin ve hava sartlari elverisli olmadigi icin birazda o zamanlarda ara tatiline ayiriyorum motorumu. onun disinda gitmek istedigim yerlere motorla gitmeye calisiyorum.
Hocam bu durumda siz ss ten uzak durun derim. Ozaman naked yada spor touring bakın derim. Vfr 800 bu ihtiyacınızı karşılar yan çantalarıda var tatilde yada bagaj ihtiyacı olunca takarsınız yaktıda ss e göre iyidir 6-7lt falan vtec motoru olmasıda güzel motor ömrüde uzundur. Yada yine hondanın nc700 serilerini öneririm günde en az 30km yapıyosunuz sizin için yakıt önemli nc700 3.5lt yakıyor sınıfında en az değer bakım aralıklarıda uzun 10bin km de 1 bakımı var motoruda uzun ömürlü otomobil departmanıyla ortak yapım çift silindir makinası var 4 silindirden sonra düşünürmüsünüz bilmem ama kesinlikle tercihler arasına koyun genelde xj6 ile kıyaslarlar xj6 4 silindir yakıtı biraz daha fazla tabiki bunların yanında er6 da olabilir tamamen zevk meselesi. Ama nc700 iyi seçim olur yakıtı bakımı çok hesaplı tek dez avantajı vergisi bir üst dilime giriyor.
 

IMK

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
75
Hocam bu durumda siz ss ten uzak durun derim. Ozaman naked yada spor touring bakın derim. Vfr 800 bu ihtiyacınızı karşılar yan çantalarıda var tatilde yada bagaj ihtiyacı olunca takarsınız yaktıda ss e göre iyidir 6-7lt falan vtec motoru olmasıda güzel motor ömrüde uzundur. Yada yine hondanın nc700 serilerini öneririm günde en az 30km yapıyosunuz sizin için yakıt önemli nc700 3.5lt yakıyor sınıfında en az değer bakım aralıklarıda uzun 10bin km de 1 bakımı var motoruda uzun ömürlü otomobil departmanıyla ortak yapım çift silindir makinası var 4 silindirden sonra düşünürmüsünüz bilmem ama kesinlikle tercihler arasına koyun genelde xj6 ile kıyaslarlar xj6 4 silindir yakıtı biraz daha fazla tabiki bunların yanında er6 da olabilir tamamen zevk meselesi. Ama nc700 iyi seçim olur yakıtı bakımı çok hesaplı tek dez avantajı vergisi bir üst dilime giriyor.

Aynen Nihat kardeş güzel özetlemiş..eğer 2 silindiri seçerseniz nc-700 serisine bakabilirsiniz..
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Kendiniz için naked başkaları için ss :)
Bmw r1200gs ile gezdiğimizde herkes benim motora bakıyor :) Ancak bir yerden sonra gaz ver, kaç basıyor, kaça aldın soruları sıkmaya başlamıyor değil.
Bundan sonraki motorum enduro yada naked olacak kesinlikle.
 
Katılım
19 Şub 2013
Mesajlar
22
Bir sene yatmis motorun problemleri olabilir mi? olursa, hangi problemlerle karsilasabilirim?
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
Bir sene yatmis motorun problemleri olabilir mi? olursa, hangi problemlerle karsilasabilirim?
dostum konuyu bugün gördüm ...öncelikle senin kullanım amacına naked motorsiklet gider kesinlikle ss den uzak dur derim.
ayrıyetten bir buçuk yıldır bir gsr 600 kullanıcısı olarak söyleyebilirim ki şehir içinde çok rahat bir motosiklettir.uzun yolda da yakıtı gayet idealdir.98 hp gücü ile seni fazlasıyla tatmin edecek bir motosiklettir ve nakedler arasında ağırlıklı tercih edilen bir model.ama sen cbf 600 kullanmışsın yani kafa grenajı olan bir motosiklet ondan sonra ön camı olmayan bir motor seni yorabilir eğer rüzgarla aran yoksa yine cbf 600 gibi kafa grenajı olan bir motor tercih et derim .ama ağırlıklı şehir içinde kullanırım diyorsan gsr nin de tadına bakabilirsin pişman olmayacağını garanti ederim.

şimdi sorduğun soruya gelince 1 yıl yatmış motor alacaksan göstermeden alma kesinlikle iyi bir ustaya hatta imkanın varsa servisine götürüp baktır alacaksan
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Cbf600'den sonra xj6 seni pek tatmin etmeyebilir z750 ve GSR yanında. Rüzgar sorununu göz ardı etme ama kısa sürede alışıyorsun.Kaskın kaliteli iyi bir kask olmasını öneririm.
GSR 2 senedir kullanıyorum tavsiye ederim. Hız performans atiklik ve rahatlık konusunda bence iddialı bir motor. Ayrıca boyunda GSR için uygun, z750 bilmiyorum ama GSR 785 sele yüksekliği ile nakedlar arasında motora hakimiyet açısından mantıklı.
bakımını düzenli yaptıktan sonra arıza,parça gibi dertler yaşamadım ve parça sorunu ve pahalılık konusuna da pek katılmıyorum. En azından bir kawa ve yamaha'dan daha dezavantajlı değil.
Temizini bulursan hiç düşünmeden al derim, bakımlarını ihmal etmediğin sürece uzun yıllar keyifle sürersin.
Ayrıca kişiye göre değişir ama tipi diğerlerine göre daha karizmatik ve çekici bence. Özellikle arkadan egzos ve stopların estetik görünümü ile.
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Aslında burada sağdaki amcamız daha çok Cruiser sahibi soldaki naked sahibi bence :)

ss sahibi için kambur vücudu yere paralel bir model daha uygun olacaktır :) :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Benim gözümde SS sadece pist yarış motosikleti olarak, pistte değerlidir.

Trafikte işlerini görmek için SS tercihi ise tam olarak şöyle bişey :



Bence alıştığınız bazı lüxlerden vaz geçmeden model değiştirin. Ki zaten güzel bi motosikletiniz var, yeni bişey görsel zevk haricinde nekadar büyük bi değişim olur, değermi değmezmi bilemiyorum:)

Herşeyi bi kenara bırakırsak insanoğlu sahibi olduğu dışındaki herşeyi beğenir :) Bu yüzden değiştirme isteğinizi çok iyi anlıyorum, saygıyla karşılıyorum :)

Durumunuz misaitse zamanla hepsinin tadına bakabilirsiniz umarım.

Mutlaka biyerde bu durumdan yorulup, en çok özlediğinize geri dönersiniz zaten :) İşte o en doğru tercihtir. Bunu yaşamadan bilmek, bi başkasına danışarak bulmak imkansız bence :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst