Naim Süleymanoğlu Vefat Etti..

Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
ALLAH rahmet eylesin.Mekanı cennet olsu.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Ailesi ve yakınlarına sabırlar dilerim , aldığı madalya/başarıların sayısını unuttuk , dolayısı ile bir dönem tv'den naklen moral veren bu değer kaybımız için hepimizin başı sağolsun.
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Tam ağırlığının 3 katını kaldıran milli haltercimizdi. Allah rahmet eylesin. 2017 kara günlerini göstermeye başladı
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Ben ortaokuldayken kaçmıştı Türkiye ye. Gelişi de, müsabakaları da olay olmuştu. Biz yetiştirmesek de yine de gurur duymuştuk türk oluşuyla. Huzur içinde yatsın.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Üzücü. Aldığı dopingler yüzünden karaciğeri iflas etti ve erken yaşta (profesyonel sporcular bu yüzden uzun yaşamaz) aramızdan ayrıldı. Umarım kontroller daha sıkı yapılır da bu tip olaylar azalır. Yıllar sonra sporcularımızın geri alınan madalyalarından da anlıyoruz ki bu konuda iyiye gidiş var.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Türkiye'de 10 milyonlarca yüreği aynı anda zıp zıp zıplatmış ender kişilerdendi. Kazandığı başarılar göğsümüzü kabarttı. Biz vefalı bir millet değiliz. Bu adamın belli ki psikolojik desteğe ihtiyacı vardı.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
duyduğuma göre rahmetli halter federasyonu başkanı olacakmış ama zamanın behrinde "feto" denilen vatan haini tarafından engellenmiş.

şu memlekette liyakat ne zaman yerine oturacak merak ediyorum. sırf sümüklü ve ağlak bir ilkokul mezunu imam ile ters düştüğü için federasyon başkanı olamayan milli bir sporcudan bahsediyoruz.

halbuki hakan şükür gibi yalakalık yapsaydı el üstünde tutulacaktı o zamanlar.

şerefli ve onurlu bir adammış. nurlar içindeki yatsın...
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Üzüldüm mekanı cennet olsun. Muhteşem bir başarı bıraktı ne gururlanmıştık yılların ezikliğini sayesinde üzerimizden atmıştık.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Üzücü. Aldığı dopingler yüzünden karaciğeri iflas etti ve erken yaşta (profesyonel sporcular bu yüzden uzun yaşamaz) aramızdan ayrıldı. Umarım kontroller daha sıkı yapılır da bu tip olaylar azalır. Yıllar sonra sporcularımızın geri alınan madalyalarından da anlıyoruz ki bu konuda iyiye gidiş var.

Babam da böyle bir yorum getirmişti.
Allah rahmet eylesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst