MZ mi yoksa Keeway Landcruiser mi

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
1
Öncelikle ilk defa giriş yapıyor olmam sebebi ile tüm katılımcılara selamlar. Bir konuda yardım istiyorum....Şu anda arada bir kullandığım bir MZ ETZ301 e sahibim.. Keeway Landcruiser ile değiştirme gibi bir düşüncem var.. Bu konuda fikirlerinizi rica ediyorum.. Teşekkürler...
 
Katılım
28 Eki 2005
Mesajlar
88
dostum öncelikle aramıza hojj geldin:rendeer: konuna bu tecrübeyle yorum yapmıyım ben:queen: değerli abilerim varken ayıp olmasın!!
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
457
dostum öncelikle hoşgeldin aramıza.
ben de 301 mz kullanıcısıyım. yakıttan tasarruf diyorsan keeway.

:bestmt:
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
dostum hoş geldin :rendeer: eğer biraz daha çıkabilrsen hyosung gv 250 derim bende yaklaşık üç ay araştırdıktan sonra gv 250 aldım keeway'İ
fuarda gördüm bana göre işçilik sıfır:farao:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
kalite diyorsan mz, ama daha az yaksın ve biraz da motorum göze hitap etsin dersen landcrusier, ama mz in yerin bambaşka demeden geçemiycem...sevgiler
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
gcc_ondr' Alıntı:
kalite diyorsan mz, ama daha az yaksın ve biraz da motorum göze hitap etsin dersen landcrusier, ama mz in yerin bambaşka demeden geçemiycem...sevgiler

göze hitap etsin dersen keeway
kulağa hitap etsin dersen keeway
deriye hitap etsin dersen MZ (titreşimden dolayı:p )

sözlemesi kısa olsun dile hitap etsin dersen :

land cruiser

mz ( daha kısa :queen: )
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
ylmzzz' Alıntı:
göze hitap etsin dersen keeway
kulağa hitap etsin dersen keeway
deriye hitap etsin dersen MZ (titreşimden dolayı:p )

sözlemesi kısa olsun dile hitap etsin dersen :

land cruiser

mz ( daha kısa :queen: )

ulan yılmaz adam şuraya bir topik açmış fikir sormuş, sende geliyon benim yorumum üzerine geyik yapıyon, heryerde sen bana bela olmak zorundamısın yav? aaa sıkıldım ya, düş artık yakamdan...:pr: :p

kardeş kusura bakma topiğininde laf kalabalığı yaptık ama affet,
konuyla alakalı yorum yapmıştım ben zaten, sevgiyle kalın:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst