MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
26
Beyler size bi sorum olucak bnde 251 89 model Mz Var Bn her gün işe gidiyorum yol 3 km mzi agresif sürmeyerek gidiş geliş toplam 6 km yolda bu motor 3 tl yakar mıı ?
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
benim 2001 model Mz 20 lira ile 90-100 km civarı yol yapıyor
seninki normal değil platin ayarından olsa gerek
 
Katılım
17 Ocak 2012
Mesajlar
205
Beyler size bi sorum olucak bnde 251 89 model Mz Var Bn her gün işe gidiyorum yol 3 km mzi agresif sürmeyerek gidiş geliş toplam 6 km yolda bu motor 3 tl yakar mıı ?

Bende de 91 Mz var 251 bir litre ile 20 km gidiyorum.. Seninde rahat rahat bir litre ile üç gün işe gidip gelmen lazım eğer gitmiyorsa kontrol et ayarlarını
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
13
sevgili kardeşim verdiğin değerli bilgiler için çok teşekkür ederim birde bu sıkıntıyı kendi emeğimle nasıl hallederim? bana ne kadara patlar? parça değişmesi gerekir mi? bu sorularımı da yanıtlarsan çok memnun olurum.
 
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
233
97 model mz 301 im vardı ve inanılmaz rahat ve seriydi çok memnundum, askerlik nedeniyle satmak zorunda kalmıştım.
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
Merhaba arkadaşlar benim makina 30 000 km ye gelmek üzere ve bakım yapıcam aklımda yapılacaklar var fakat başka nerelerini kontrol edeyim birde şanzuman yağı kaç bin de bir değişiyordu ?
 
Katılım
17 Ocak 2012
Mesajlar
205
Merhaba arkadaşlar benim makina 30 000 km ye gelmek üzere ve bakım yapıcam aklımda yapılacaklar var fakat başka nerelerini kontrol edeyim birde şanzuman yağı kaç bin de bir değişiyordu ?

Ben şanzuman yağını 3000 km değiştiriyom... Ama tamirci 5000 e kadar bekleyebilirsin problem olmaz diyor... Hava filtresi,buji ateşleme sistemini filan kontrol et, ön ve arka amortisörler ve frenlere bak varsa bakım gerektiren bir durum yap... Alt takımı kontrol et, sıkılacak vidaları sık... Gevşeme olmuş olabilir... Tekerlerde önemli aklında olsun...
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
Şanzuman yağı kaç numara olacak? bide gaz yağı ile temizlicem sanzumanin icini
 
Katılım
3 May 2010
Mesajlar
272
Şanzuman yağı 90 numaradır.İşin aslı kontrol edilir km sınırı olmadan kullanılır.Su girmemiş veya bozulduğuna dair emare yoksa değiştirmeye de gerek yok.
 
Katılım
17 Ocak 2012
Mesajlar
205
MZ781 doğru söylüyor aslında problemi olmayan şanzuman yağını değiştirmeye gerek yok... Ama alışkanlık işte değiştirmeye devam ediyoz... Evet içini gaz yağıyla temizlemek lazımmış ben bu zamana kadar yağı boşaltıp içinede 1 litre mazot katar çalıştırır viteslerdede geçiş yapardım temizlik için.. Ama burda gaz yağı ile temizlemenin iyi olacağını söylediler bende öyle yaptım en son
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
280
Şanzuman yağı 90 numaradır.İşin aslı kontrol edilir km sınırı olmadan kullanılır.Su girmemiş veya bozulduğuna dair emare yoksa değiştirmeye de gerek yok.
Şanzuman yağının ömürlük olduğunu biliyordum otomobillen ama motosiklerde kavrama yağlı olduğundan emin değildim cevabınız için teşekkür ederim ayrıca makinanında maşşalahı var
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
26
Sayın Mz kullanıcıları :) 251 1989 model mz 5 km de ne kadar Yakar yada yakıt oranlarını soylermisiniz ?
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
9
Herkese tekrar merhaba arkadaşlar işlerim çok yoğun siteye pek giremiyorum ( başım sıkıştı girdim herkesten özür )
Mz ime tubeles lastik taktım ancak jantlardan sürekli hava kaçırıyor. Yaptığım tek işlem jantları çıkartıp taşlatmak oldu ama işe yaramadı tecrübeli kardeşlerimiz bi yardımcı olursa çok sevinirim....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Jantlardan olduğuna eminmisin?....
Eğer eminsen yanakları düzelttiysen jantın içinde çatlak vardır....
O da yoksa siboplarına bak...
En son ihtimal lastiklerin çatlamıştır....:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst