Merhaba herkese iyi günler. Aranıza Adana dan yeni katıldım, birkaç aydır forumunuzu takip etmekteydim misafir olarak.. Sonunda fırsat buldum ve bugün itibariyle kaydoldum.. Bende 1991 model Mz ETZ 251 bulunmaktadır.. 1998 yılından beri bizdedir.. 2. sahibiyiz.. Motorumdan gayet memnunum.. Fakat son zamanlarda ufak problem yaşamaya başladım, şanzumandan olduğunu düşünüyorum... Örneğin 4. veya 5. vitese çıktığımızda indiğimizde 3 den ikiye çekmek istediğimde vitese inmiyor boşta... Tıktıktık diye bir ses geliyor.. Debriyajı çekip aragazı diye tabir ettiğimiz olayıo yaptığımda tık diyip atıyor ve 2. vitese indirebiliyorum.. Artık bu olay sıksık olmaya başladı bende daha fazla problem olabilceğini düşünüp motorumu kapalı garajıma aldım.. Şanzumana su akçmış baktım.. Yağın rengi sütlü kahve renginde.. Ondan olabilir diye düşündüm.. Boşaltıp içini birgüzel mazotla temizlemeyi düşünüyorum.. Yardımcı olan abilerime ve kardeşlerime şimdiden teşekkürler..