- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
Arkadaşlar motor hala bende....Satmadık....
Yerine alacak motor bulamadığımız için(Arkadaşın duygusal yönü zayıf biraz) hala duruyor...Ve hala aynı şekilde.... Hiçbir arızası yok...
Almak isteyen olursa motor ankara da.... :cat:
Almak isteyen olursa motor ankara da.... :cat: