Mz etz251

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar motor hala bende....Satmadık....:p Yerine alacak motor bulamadığımız için(Arkadaşın duygusal yönü zayıf biraz) hala duruyor...Ve hala aynı şekilde.... Hiçbir arızası yok...

Almak isteyen olursa motor ankara da.... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst