mz 301 en iyi lastik seçimi yardım!!!

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
mrb arkadaşlar. 2000 model mz 301 için yolu en iyi tutan ve kaliteli lastik markası nedir ve latikleri biraz daha kalınlaştırmamda bir sorun olurmu? sizce ne yapmalıyım??? yorumlarınızı bekliyorum dostlar......:cat:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
www.anlas.com.tr
hiç boşuna fazladan para verme yerli malı ve gayet kaliteli. senin motoruna uygun modelide mutlaka vardır. Çapı sadece 1 kademe arttırısan fazla sorun olmaz.
 
Katılım
21 Şub 2007
Mesajlar
232
Tekerleği komple kalınlaştırırsan sorun olmaz. Arka lastiğimi ben de değiştirdim yolu iyi tutabilecek cinsten bir şey buldum ve aldım belli bir yolu katettikten sonra lastik zemine daha da sağlam oturuyor. Otomotivciyim ben avantajlı bir meslek :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst