MZ 251 vites sorunu ,yardım

Katılım
5 Eyl 2008
Mesajlar
12
Arkadaşlar biz bir mz 251 alıcaz.Yanlız motor 3. vitese geçmiyor ses yapıyor
1-2-4-5 sağlam . Pek bilgimiz yok 2 den 4 e geçtiinde motor kendini toplayabilirmi??
birde ileride yaptıracak olsak bize kaça mal olur ?? biligsi olan arkadaşlar lutfen yardım....
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
2 den 4 e geçince toplayamaz deneme bile.Bnmkinde de o sorun var,motoru haşat edersin.Tek dişli bile sorunluysa o vites kutusu adam olmaz,komple indirilir.Masrafı herhalde 50-100 kağıt tutar.
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
186
kardeşim alıcaksan vites sorununu yaptırmalısın.2 den 4 e geçince motor devirli olduğu için büyük bi yığılma oluyor.alıcaksan yaptırmanı öneririm.
 
Katılım
16 Kas 2009
Mesajlar
11
şanzıman sorunu mezlerde çok var benimde 3.vites sıyırmıştı,1-2-4-5 kullanıyodum yarım debriyajla toparlıyodu.bi müddet böyle devam ettim sonra tamire götürdüm.sıyıran dişli, karşılığınıda yemiş vites ayları yenmiş o zaman bi dünya masraf çımıştı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst