20 km de bir litre mi? bence biraz fazla dedin arkadaşım.
gerçi yakıt tüketimi tamamen nasıl kullandığınla ilgilidir bunu unutmamak gerekli.
sana tavsiyem orjinal alman al arkadaşım. yerli alma. hasarı kazası problemi de yoksa neden olmasın. iki depo benzinde bir litre kadar yağ kullanman gerekiyor. bunu unutmadığın müddetçe problem yok.
seriliği, oturuş pozisyonunun rahatlığı çok güzel. ama titreşimi çoktur. önden bakıldığında da çok az makina onun kadar yakışıklıdır.
tabi bunlar benim deneyimlerim ve bildiklerim. sana tavsiyem cidden mz kullanmış olan insanlardan bilgi alman. mz e binmeden konuşanlara kulak asma. ben şimdi yamaha xt660 hakkında ne diyebilirimki? hiç bir şey. selesine bile değmedi bi tarafım. yani...
