bende böyle bir başlıkta mutluluklar dilenen kişi olmak istiyorum :salut:
biizm Cıhan mı...valla giderdim düğüne be...yeminle...hayırlı olsun kardeşime...
Sen evlenmeye karar verdiğinde, düğünün tarihini bana özelden mesaj çek yeter :wiinkk: :cherry:
Bu saat itibariyle, biraz zor gidersin abi![]()
![]()