Mutlu son :)))

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Selamlar.

Belki hatırlayacağınız üzere otopark'ta motoruma çarpılma olayını yaşamıştım..

Bugün mutlu sona ulaştım.. :))

Buradan görebilirsiniz http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/124097-bisey-olmasin-diye-otoparka-koyduk-ama.html

Motorun sahibinin sigortayı yenilemediğini yazmıştım.. Artık ne olacak boğaz boğaza gelıcez heralde diyerekten otoparka gittim bugün.

Otopark sahibinin yardımlarıyla kapıcıyı buldum. Kapıcı baya şaşırdı peşini bırakacağımı sanmıştı sanırım.

Otoparktan motorlarını da almışlar bu arada bozuşup.

Sirkecide benim parçacı arkadaşım var oradan alalım dedi, yan sanayi parça alınmayacak abi benim motoruma orjinal takılıcak dedim takıştık biraz.

Sonunda tamam 12.30 da bulusalım gidelim servise dediğin dedi.

Aldım adamı motorun arkasına attım, hadi dedi gidiyoz.

GO.Paşadaki motoliz'e gittik. Parçayı sorduk varmış, ne kadar dedik 110 dediler bayıldı adam parasını. :))

Bu olayı güzelce çözmenin mutluluğu içersindeym açıkçası :)

syLZyC.jpg


Parça sadece bu tırnağın kopması nedeniyle değişti... Salak başına 110 lira açtı başına :))))

F39rrT.jpg


Allah hiçbirinize böyle şeyler kaza bela yaşatmasın. Ama yaşarsanız da asla haklıysanız peşini bırakmayın, enayi dedirtmeyin arkanızdan kimseye.

Selametle.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
bi dakika 110 lira kime girdi yöneticiyemi, kapıcıyamı?

acayip merak ettim :sunny:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Şub 2013
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 granajı 110 a satan yamaha en mutlusu
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
teki mi ikisi mi 110 tl? teki ise ben Hondaya boşuna yadırmışım kafa grenajı 85 tl diye =) bu arada eskisini atma bari oraya tırnak uydurursun satar yada yedek yaparsın.. gözün aydın
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Benim eski ybr ye farın kenarındaki çerçeveye 275 tl istemişti yamaha. Gittim yansanayi 45 liraya taktırmıstım. Farda değil sadece çerçeve yani :D
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Yanlış olmasın sadece 1 parça 113 tl. Resimdeki sağ depo grenajı. :)
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Grenajın fiyatı yüzünden, motora dikkat etiğim kadar, kendime etmiyorum. :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Plastik kaynakla bence yapılırdı sadece o tırnak kırıldıysa eskisi kadar saglamda olurdu fakat adam suçluysa ne gerek var ? :mrgreen:

Sıfır her zaman en iyisidir :cat:
 
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
O parça yapışır hatta sağlam da olur 404 yapistiricilar var çift tüp karistirip kullanıyorsun onla yapistir hiç bi seycik olmaz. Yedek olarak durur kenarda
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
O tırnakdan dolayı 110 lira adama verdirdiysen yazıklar olsun. Yaşın kaç bilmiyorum ama, yarın sende işletme sahibi olabilir böyle bir durumla karşılaşabilirsin..
Görünen bir parca değil, hizli yapistirici, plastik kaynağı ile tamir olabilirdi..
Benim honda pcx im park halindeyken birinin geri geri gelmesi sonucunda yan yatmıştı, yan ve alt grenaj çizilmişti, daha önce de aynı yöne düşmüştü.. Ne yapsaydım adamı boğazlayıp parasını mı alsaydım?
Sıkışık trafikte hep motor kullanıyoruz, bir aracın aynasına deydirsek adam yeniliceksin diye ısrar etse hoşumuza mı gider.
Hani grenajın çizilse kırılsa anlıcam.. Alt tırnak bu?
Biraz vicdanlı olun.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
O tırnakdan dolayı 110 lira adama verdirdiysen yazıklar olsun. Yaşın kaç bilmiyorum ama, yarın sende işletme sahibi olabilir böyle bir durumla karşılaşabilirsin..
Görünen bir parca değil, hizli yapistirici, plastik kaynağı ile tamir olabilirdi..
Benim honda pcx im park halindeyken birinin geri geri gelmesi sonucunda yan yatmıştı, yan ve alt grenaj çizilmişti, daha önce de aynı yöne düşmüştü.. Ne yapsaydım adamı boğazlayıp parasını mı alsaydım?
Sıkışık trafikte hep motor kullanıyoruz, bir aracın aynasına deydirsek adam yeniliceksin diye ısrar etse hoşumuza mı gider.
Hani grenajın çizilse kırılsa anlıcam.. Alt tırnak bu?
Biraz vicdanlı olun.

İyi güzel de 1. Si ben parayı otopark sahibine ödetmedim.

2.si hızlı yapıştırıcı kullanmadım çünkü kırılan parça kayıptı grenajın ön tarafında da darbe oraya geldiği için çizik var.

3. Sü adama benmi dedim illa zorlaya zorlaya en kenara motoru sokmaya çalış diye. Ha madem sokucan söyle otopark sahibine yedek anahtarı boşuna bırakmadım oraya. Söyle çeksin adam yahu!

4.sü olayda en ufak iyi niyet yok adam ilk başta farkettiği anda otopark sahibine gidip bak ben buna çarptım demedi. Ben farkettim. Kameralardan da doğruladık. Yoksa eminim ki ben yapmadım kardeşim! Derdi.

Şimdi söyle bana neden vicdanlı olayım ki?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst