Mükemmel Bir Kapışma ve Görüntüleri...

Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
yok almıorum amatehlike varsa su fışkırıkları sinirimi bozarsa korumayı bulaşıkdada yaparım:)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
ROSSİİİİİ adamım her zaman geçerken kendini nasıl belli ediyo pistde yapılacak
ne kadar geçiş fırsatı varsa her zaman orda müthiş yavf pilotaş hee.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
kıs cimcime işin gücün gırgır :)
Seni metahanın cıragı ilan ediyorum :p

hihihi cimcime der bu dedim içimden:)
çırak olcaksak met_han ın olayım bıdı bıdı geçinirizzzz.....o zaman çırağı seçildim bennn tamamı.:)

ayrıca bundan sora bulaşıkdada kaska geçioruz o zaman:)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
delinin biri kuyuya taş attı cıkarın cıkarabilrseniz bakalım. :) ya bak yarın öbür gün benim başıma kalır bu iş. bulaşık yıkarken kask takmayın ark lar:) serhatın dün akşamki topice döndü bu topic de :) acaba neden ?

mete pandası yok ya ondandır??? :) hayret bugun kitlemedi burayı

25 hayret

Konuyu Toplam 13 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
cartman, tugcetugce, mukefe, Cyberm, muammerakbulut, CERRAHI, APV41, babaçi, Khutuck, wng

mete yok nerde geziyo acep :))))
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
hayır hayır takınnnn koruma köpükle kaçmasın gözümüze:mrgreen:
video muabbet,i döndü bulaşıpğa:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
İzletide guzel bir soz dikkatimi cekti; "Bu suruculer icin bis her zaman eglence ve oyun degildir, bunun bedelini saatte 200 millerde hiz yaparken duserek oduyorlar."

Yariscilar icin motosikletin manasi eminim herkesin hissettiginden cok daha farkli. Tutkudan ote birsey oldugunu dusunuyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst