- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,166
26 tşk 26 tşk
bulaşık yıkarken de tam koruma diyip işi abartalım![]()
Tuğçecim sakın ciddiye alma
26 tşk 26 tşk
bulaşık yıkarken de tam koruma diyip işi abartalım![]()
yok almıorum amatehlike varsa su fışkırıkları sinirimi bozarsa korumayı bulaşıkdada yaparım![]()
kıs cimcime işin gücün gırgır
Seni metahanın cıragı ilan ediyorum![]()