Fatih Katılım 25 Kas 2005 Mesajlar 1,094 Motosikleti Forza 250 26 Tem 2007 Konu Yazar #1 Karşınızda muhteşem ikili Honda Civic Type-R ve CBR 1000 RR Fireblade [YT]1iq1QuBpkic[/YT]
Ramazan Can Katılım 5 Eki 2006 Mesajlar 15,037 26 Tem 2007 #2 ikiside harika ya.....benim huyndaı benim olduğu için cıvıc den daha iyi.
Lucas Moderatör Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 7,511 26 Tem 2007 #4 Type-R belki ama CBR 1000 RR asla Niye sevemedim ben $u Honda'yi onuda bilmiyorum..
rossi_46 Katılım 10 Mar 2007 Mesajlar 41 26 Tem 2007 #5 süpper ikiside ya harika bi video makinalarda öyle
Syriana Katılım 6 Nis 2005 Mesajlar 2,252 26 Tem 2007 #6 harika bir video baştan sona izledim...paylaşım için teşekkürler...
kıllıtarkan Katılım 1 Eyl 2006 Mesajlar 2,695 26 Tem 2007 #7 civic i kullanan adama bayılıyorum ya adam pikniğe gider gibi drift yapıyor hiç kasmadan
Tuncer Sezen Moderatör (forrap) Katılım 5 May 2005 Mesajlar 5,132 26 Tem 2007 #8 Güzel bir honda reklamı olmuş...
bahadinli Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 24 Kas 2006 Mesajlar 1,218 26 Tem 2007 #9 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. 2 tekerli olan makıneyı rica etsem :cherry: