muhteşem bir video

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o en son adam tırmanırken eli lkayıp kendini attı ya.Nasıl açacak adam paraşütü anlamadım..:) deli cesareti var bunlarda..:)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
İmrendim,
artık bizimkine de ne kadar yaşamak denirse,benzin fiyatları yüzünden motorumuz var ama yol yapamıyoruz :pr:
 
Katılım
28 Ocak 2012
Mesajlar
19
bizim extrem sporlarımız,
1-otobusun arkasından kosmak.
2-bindikten sonra balık istifi otobusden jimlastik hareketleriyle,ezilip buzulup inmek.
3-kaldımda yurumek icin simitcinin,seyyar satıcının,market kasalarının,cukurların,kaldırıma park etmis surucusu sıgır olan arabaların,dilencilerin,dukkan tanıtım levhalarının arasından slalom yapmak.
4-karsıdan karsıya gecerken yayalara yesil yansada ne olur ne olmaz diye topukluyarak gecmek.
5-ulan spor yapalım diye aklımıza seytan girince kosu yoluna gidip ordaki dorderli halde ellerinde tespihli dolasan agır abilere buranın kosu yolu oldugunu anlatmaya calısmak*ankara kurtulus parkı*
6-kaldırıma koca 403 otobusun park edildigi otelin bahcesinde ayak ayak ustune atmıs cay icen trafık polısıne uzaylı niyetine bakmak.
7-elerinde telefon leyla gibi yolda gezen insanların arasında,evin yolunu bulabilmek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst