Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Selam Muğla MT.
Epeydir siteye giriş yapamıyordum yine baya boşluk oluşturmuşuz. Yağmurlardan dolayı heralde. Bu hafta sonuda yağmurlu gözüküyor. Yağmursuz bir hafta sonunda görüşmek üzre herkese selamlar.:bounce:
slm muğla mt uzun bir ardan sonra yine neteyim,...herkezi çok özlemişim yaw
bu gün oflu alper solo gezisi yapıodun,bizde göcekten çıkarken gördük de..yavaş git abi one hızdı öyle bide artçın var!!!!!neyse,
bu arada mustafa kardeş hoşgeldin,tanışmak dileğiylen..
eywllhh bigboy teşekürler en yakın zamn da inşall h bu gün bnde aydına gitiim hemde radara girdik ceza yedik moraller bozukk walla bnde 105 km hızla yazdı valla acımadann
iyi akşamlar mugla mt eskişehir'den selamlar. ortaca'lı kimse varmı yazlarımız orda geçer bizim. gölbaşı köyünde aile dostumuz var sıcak dimi daha oraları burda kar var. dalyan dalaman fethiye ölüdeniz aşı gölbaşı off gözümde tütüyo. askerlik nedeniyle gelememiştim görüşmek üzere.