[Muğla - MT]

Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
hmmmm Doğru. Neyse gelince siz ben ararım onu sölerim yada ararsınız.
sonrada bende gelebilirim belli olmaz. bakarız
duruma göre
He yiğiti aradım şimdi gelir bura
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
hmmmm Doğru. Neyse gelince siz ben ararım onu sölerim yada ararsınız.
sonrada bende gelebilirim belli olmaz. bakarız
duruma göre
He yiğiti aradım şimdi gelir bura

iyi gelice yazarsınız ne olacağını! ben büyük bi ihtimalle motor kiralıcam 1 haftalık. ben c.tesi geceden gelecem ozaman hallederiz ok?
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
İyi bakalım o zaman bakarız. buna söledim gir diyede girmedi heralde.
Bu çocukta bu aralar bi gariplik varda hadi bakalım.


GARİPLİK FALAN YOK İDDA YAPTIMDA ONUNLA UĞRAŞIYODUM.

olm bwn nasıl söyliim :) sen söyleyiver istemezse ben motor kiralicam 1 haftalığına olmassa benim motorlada gelebilir yada ne bileyim kendi motoruylada gelebilir saat 4 ten sonra sende gelebilirsin gittiğimiz yere. sen bilin :wiinkk:

YOK ALPER SAĞOL DA BEN BU HAFTA GEZİYE KATILMICAM İNŞALLAH YENİ MOTORUMLA BAŞKA GEZİLERE ..
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
GARİPLİK FALAN YOK İDDA YAPTIMDA ONUNLA UĞRAŞIYODUM.



YOK ALPER SAĞOL DA BEN BU HAFTA GEZİYE KATILMICAM İNŞALLAH YENİ MOTORUMLA BAŞKA GEZİLERE ..

inşallah da yeni motor ne düşünüyosun? hala gt 650 falanmı düşünüy6osun? olm 2 silindirliler arasında en iyilerden biridir gt 650 çünkü ducati moster gibi 90 derece motor var üzerinde! gt 650 r da güzel motordur yiğit ona güzel bide egzos taktırdınmı deyme keyfine :wiinkk:


bu arada bora ben bu akşam marmariste olacam sen kaça kadar çalışıyosun? yeni motorunla bi turlayalımmı? :wiinkk:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
inşallah da yeni motor ne düşünüyosun? hala gt 650 falanmı düşünüy6osun? olm 2 silindirliler arasında en iyilerden biridir gt 650 çünkü ducati moster gibi 90 derece motor var üzerinde! gt 650 r da güzel motordur yiğit ona güzel bide egzos taktırdınmı deyme keyfine :wiinkk:


bu arada bora ben bu akşam marmariste olacam sen kaça kadar çalışıyosun? yeni motorunla bi turlayalımmı? :wiinkk:

turlarızda akşam anca akşama bi yere davetliyizde. ondan sonra olabilir sen kaç gibi geliyon. biz 10-11 gibi çıkabiliriz heralde.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Falconun Fotoları

İşte buda yeni Nx4 Falcon'umun fotoları
dscf0047edited1am1.jpg

dscf0050td8.jpg

dscf0046edited1pe8.jpg

dscf0045edited1hk2.jpg

dscf0030edited1bf3.jpg


Son aşkım benim şundaki asalete bak beee

Allahım nazardan, kem gözlerden, kaza beladan koru yarabbim.

Sen kaza bela verme inşallah

daha çektikçe koyarım.

iyi günler.
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
54
bora yenı motorun hayırlı ugurlu olsun allah kazasız belasız surusler nasıp ettın gecen gun ısmaıl soyledı bora yenı motor aldı dıye

tek teker gurubu :)
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
:) en sonunda bana gv 650 le tek teker çektiriceniz ha :p bu pazar ben yokum ama ondan sonraki pazardan sonra bütün gezilerde bifiil varız :wiinkk:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selamlar Muğla Mt.

Evet sevgili arkadaşlar. Hepinizin mübarek Ramazan Bayramını kutlar. Herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim. :rendeer: Herkese iyi tatiller:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
bora yenı motorun hayırlı ugurlu olsun allah kazasız belasız surusler nasıp ettın gecen gun ısmaıl soyledı bora yenı motor aldı dıye

tek teker gurubu :)

saol kardeşim allah razı olsun

bu aralar pek görünmüyon ortalıkta neyse bi ara görüşürüz. Bayramdan sonra caddelerdeyim. İsmaile selam söle

Bu arada herkezin bayramı mübarek olsun. Hayırlı günler.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
arkadaşlar herkesin bayramı mübarek olsun inşallah daha nice bayramlara hep beraber sağlıklı birt şekilde gireriz :) bu c.tesi gecesi marmaristeyim. akşama yapalım bişeyler :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst