[Muğla - MT]

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Yahu istediğin pasta olsun ne demek motor şeklinde bile pasta yaptırırız olmadı hehe daha güzel olmamı

ya süper olur var ya çok güzel bir fikir düşünüorum da motosikletli bir pasta harika ya :cat:
ama buradan sölemen bile çok güzel teşekkür ederim :rendeer:
ya ben nie mayısta doğmamışım ya :pr:
daha erken yerdik pastayı :mrgreen:
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
Merhaba arkadaşlar. Öncelikle güzel bir hafta sonu geçirdik. Bir hayli rüzgar ve Toz yuttuktan sonra gezimizi yaptık. MUğla MT bu haftayı dolu dolu geçirmiş. Bir Grup DATÇA. Bir Grup FETHİYE ve bir grupta BODRUM'u fetetmiştir. Demekki 5/6 mayısta bu gruplar toplanıp nereleri fetetcez ?. İnşallah hafta sonu hep beraber görcez. Lütfen dağılmayalımda milletin ağzına laf vermeyelim hakkımızda dedikodu çıkarıyorlar. Muğla MT birbirine sıkı sıkı bağlıdır. Herkese teşekkürler.:queen: :queen: :queen: ::tutkuy::

doğru diyosun abicim her hafta beraber olacağı zdie bi kaide yok özel arkadaşlarımızda var onlarada zaman ayırmamız gerek değil mi
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Tekrar Merhaba. VATANOĞLU bu hafta söz verdi herkesin tişörtleri ve bandanaları hafta sonuna hazır olacakmış ona göre herkes resimlerde nasıl poz verileceği konusunda MES e danışsın sonra resim çektirirken 2 saat beklemeyelim.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
kaptantiger, motor gezi bahane , tıkınmak , hele birde pasta şahanee :queen:
pastaaaaaaa, mangall , oy oy acıktım yav :queen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
ooooo bluewing...
hoşgeldın kardes... buyur sen de otur bı masaya... hoşsohbetler bol dostluklar dılerım...
rastgeleeeeeeeee...................
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Hoşgeldinnnnnnnnnnnnnn

muğla bodrum dan burdanda selam etkinliklerde görüşmek üzere :cat:
Merhaba Kardeş. Sayfamızı takip ettikçe etkinliklerimizi öğrenirsin. Hafta sonları buluşmak ve görüşmek dileğiyle. Tekrar Aramıza Hoş Geldin.::cheeeeer ::stretche ::sefereee
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
bluewing, tekrar hoşgeldiniz en kısa zamanda tanışmak üzre
asi_cocuq , ne masası ,mangal falan?? açıııııııımmm :queen:
az öncede pasta lafı geçti ağlicam ya :salut:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
antaij1.jpg


arkadaşlar ist.dan Mototal'dan tank çantası şiparişi vermiştim.Sağolsun Harleyci Ergun kardeşim evime kadar getirdi.Fikir değiştiririm diye Ergun bana bir büyük ve bir de küçük boy çanta getirmiş.Büyüğü aldım diğerini geri götürecekti bi dakka dedim belki Muğla mt den isteyen olur diye tuttum.Depo üstü mıknatıslı çok işlevsel bi çanta .Her motora lazım ve fiyatı bize özel %20 indirimli.İsteyen parmak kaldırsın hafta sonu getireyim.Yoksa boşuna taşımayayım.Ahanda bu da resmi yeni çektim.Muğla mt için daha ne yapayım:queen:

fiyat:35 euro
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
lordskeldan ımmmmhhh sustum bişi demedim...
sana da gecmıs olsun...
açlık zor iş:p
hayırdır yaaa niye aç kaldın akşam akşaaam:wiinkk:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
valla sorma kardeş,
biraz koşuşturma vardı , neyse yemek olmuş allaaa hücuuum
menü de sebzeli makarna (çin yemeği var ) :mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
:) slm kuzen öncelikle saolasın.... yok ya sadece bilek incilmiş ..

hayırdır bu gün muhabetler iyi herkezde yaz havası var sanki

lord kardeş nerdesin ya.. özlettin kendini:queen: bide az önce baklava dağıttım yaşıyorum diye bileydim size gönderirdim:queen:
ya birileri bu hafta sonu gezi var dedi hayırdır abi gezi planları başladımı?
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Sevgili Muğla MT üyeleri,

Ana sayfadaki site kurallarını bir kez daha okuduktan sonra 28. ve 63. maddeleri sizlere bir kez daha hatırlatmak ihtiyacını hissettim. :cat:

Forum Kuralları ve Kullanımı Hakkında (Herkes Okusun)

28. Forum genelinde, flood yapmak (Ayni mesaji veya konuyu, herhangi bir foruma defalarca göndermek) yasaktir. Forum genelinde, konular dahilinde ikili sohbetler ve mesajlasmalar yapilamaz. Konuyu amacindan saptiran veya konuyla alakasiz mesajlar atilamaz.

63. Kişiye özel başlık açamazsınız, mesaj yazamazsınız. Bu gibi durumlarda ilgili kişiye özel mesaj göndermelisiniz. Özel soru ve sorunlarınızı mail Ö.M gibi kişiye özel yöntemlerle halletmelisiniz!

Yarından itibaren sizlerle beraber haftasonu programını yapmaya başlayacağız.
ilk düşüncemiz birinci gün Fethiye ve civarı, ikinci gün ise Kaunos harabeleri. sizlerle fikir alışverişinde bulunarak engeç çarşamba program kesinleşecektir.
:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Sevgili Muğla MT üyeleri,

Ana sayfadaki site kurallarını bir kez daha okuduktan sonra 28. ve 63. maddeleri sizlere bir kez daha hatırlatmak ihtiyacını hissettim. :cat:

Forum Kuralları ve Kullanımı Hakkında (Herkes Okusun)

28. Forum genelinde, flood yapmak (Ayni mesaji veya konuyu, herhangi bir foruma defalarca göndermek) yasaktir. Forum genelinde, konular dahilinde ikili sohbetler ve mesajlasmalar yapilamaz. Konuyu amacindan saptiran veya konuyla alakasiz mesajlar atilamaz.

63. Kişiye özel başlık açamazsınız, mesaj yazamazsınız. Bu gibi durumlarda ilgili kişiye özel mesaj göndermelisiniz. Özel soru ve sorunlarınızı mail Ö.M gibi kişiye özel yöntemlerle halletmelisiniz!

Yarından itibaren sizlerle beraber haftasonu programını yapmaya başlayacağız.
ilk düşüncemiz birinci gün Fethiye ve civarı, ikinci gün ise Kaunos harabeleri. sizlerle fikir alışverişinde bulunarak engeç çarşamba program kesinleşecektir.
:rendeer: :rendeer: :rendeer:


bir kaç gün girmedim ama geçmiş sayfaları okuyunca yorum yapma gereği duyuyorum.


bu düşüncelere katılmıyorum.çünkü bunları hemen hemen bizim grubumuzda dahil bir çok kişi ihlal ediyor.isterseniz geçmiş sayfaları karıştırabilirsiniz biraz.herkes kendi mesajlarını okusun o bile yeter.buna bende dahil.


forum kuralları bellidir.ama ilk önce aynayı kendimize tutmak zorundayız.geçmiş sayfalara baktığımızda bizde konu dışı yada mt gezileri dışında konuşmalar yapıyoruz.bunun yanında yaptığımız balonlarda anasını satayım ve benzeri cümleler çoğunlukla geçiyor.bu kelimelerde foruma aykırı.bunlar kişilerin birbirini tanımasından kaynaklanann espiriler.birbirmizi ve takip edenleri rahatsız etmeden yapıyoruz.rahatsız olunan bir mesaj yada resim olursa zaten ya mod lar yada kullanıcıya rica ederek bunlar değiştirilebiliyor.alınanda olmuyor.maksat amacından sapmadan görüntü kirliliği yaratmadan planları takip edebilmek.bu sayfanın amacıda bu.bu şekilde izci grupları gibi habire kendimizi uyarmamız gerek.gerektiği yerde sohbet ortamını gerektiği yerde de planlarımızı yapıp devam ediliyor zaten.



birincisi bigboy ve asi çocuğa yazacağım arkadaşlar eğer sohbet edeceksiniz bunun yeri burası değil.biraz kişisel girmişsiniz.özelden yada msnden yazışın eyvallah diyeceğim bir şey yok.ama arkadaşlar belli planlar yaparken yada geçmiş konulara bakarken sayfaları incelemek çok zaman alıyor.iyi akşamlar yada günaydın mesajlarını iyi niyetle çekiyorsunuz ama sayfa sayısı çoğlaması.buna dikkat ederseniz gerçekten sevinirz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst