muğla mt mini "kışa hazırlık turu" ;)

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
evet bu haftaki gezimiz , fethiye aqua park sonra ortacada güzel bir mangal:mrgreen:
katılımcılar lordskeldan , bigboy , ofluAlper ve eşi

sabah çok erken vakitlerde benim evin önündeyiz saat 13.30 civarı ortaca :p



göcekte ufak bir kahvaltıdan sonra (saat 14.30 civarlarında :cyclopsan) güzellerimizle beraber birkaçtane foto













maalesef benden bu kadar :pale: eklemeye devam edeceğiz :cat:
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
80
yok yok aman baska foto eklemeyin,bende seviniyordum benim gibi 3 foto ekleyen birini buldum diye:)))):p
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
güzel bir gezi oldu...
geziye katılan herkeze teşekür ederiz....

selim bu aqua park resimleri nerde sendeyse koyma rezil olmayalım:queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Manzara muthis! Eminim keyifli bir gezi olmustur. Bu yaz oralari gorme firsati buldum. Umarim ileride daha da cok gelme imkani bulurum. Mugla MT'ye sevgiler, saygilar...
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
bendeki fotoları akşam cs yaptıktan sonra atayım. duruma göre kimin kazanacağına göre atıcam fotoları.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Heheh, gezi şaaneymiş ama fotolar daha çok olaydı tadından yenmezdi. Kış geliyo diye hızlı hızlı çabuk çabuk gezmişiniz annaşılan :)
denizcieylemde bayılır Erkenden Gezmeye bu arada:p
Teşekkürler Muğla MT:rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Boş durmayıp gezmişsiniz.Çalışmasaydım katılırdım.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Boş durmayıp gezmişsiniz.Çalışmasaydım katılırdım.

abi bu pazar uygunsan bi plan yapalım izmiri iptal ederiz yeterki beraber olalım :) senden muhakkak haber bekliyoruz.


bu arada bendeki resimleride ekliyeyim bari :wiinkk:


sahilde yürürken doğaçlama bi poz (bu arada öndeki göbek gibi duran aslında tişörtün korumasıdır :p)



bu çocuk tam bir modifiye delisi bunun sahibiyle tam 30 dk pazarlık yaptı neymiş efendim bunu alıp modifiye yapacakmış allahım sen bigboy48`e akıl ver :p utanmadan bide hatıra fotoğrafı çektirdi ya :) :p (suratındaki küçük emrah edasına bakarmısın ya :queen:)
bu arada arkadaşımızın ayağındaki terliklerin çok mantıklı bir açıklaması var :) akşam misafir kaldığı evin köpeği ayakkabısının bi tekini yemişşşşş ondan terlikle :queen::queen::queen::queen:



bigboy48`i bu millenyum cruiserdan zorla kopardık tam 20 dk ağladı motor sandığı aslan heykelinden ayrıldığı için. kendi motorunu görünce allahtan biraz duruldu :p




fethiye denizi :)



bu apayrı bi doğaçlama :p



atamızla bir hatıra fotoğrafı çektirmeden ayrılmayalım dedik :)


 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
abi fazla abartmışsın ama güzel bir geziydi....

o motordan bende almayı düşünüyorum...:)
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
kardeşlerim guzel gezi olmuş tekerlerinize saglık ruhum sizlerle :p:p

aman yollarda dikkat ..

sevgiler.... iLLeqaL
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
illegal yüzünü gören cennetlik
maalesef yeni bilgisayar alıncaya kadar
net cafelerde sürünüyorum
motor modifiye işlerini bu veya öteki haftaya bitircem gibi
bu aralar palamut bükü diye biryer var datça taraflarında
2-3 gün kalmayı düşünüyorum
hade bakalım göreyim elleri
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst