- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 548
- Konu Yazar
- #1
evet bu haftaki gezimiz , fethiye aqua park sonra ortacada güzel bir mangal:mrgreen:
katılımcılar lordskeldan , bigboy , ofluAlper ve eşi
sabah çok erken vakitlerde benim evin önündeyiz saat 13.30 civarı ortaca

göcekte ufak bir kahvaltıdan sonra (saat 14.30 civarlarında :cyclopsan) güzellerimizle beraber birkaçtane foto






maalesef benden bu kadar
ale: eklemeye devam edeceğiz :cat:
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
katılımcılar lordskeldan , bigboy , ofluAlper ve eşi
sabah çok erken vakitlerde benim evin önündeyiz saat 13.30 civarı ortaca

göcekte ufak bir kahvaltıdan sonra (saat 14.30 civarlarında :cyclopsan) güzellerimizle beraber birkaçtane foto






maalesef benden bu kadar
herkese kazasız belasız sürüşler dilerim






