muğla da cadde ortasına tuvaletini yapan motosikletli

Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
O adam geldiği yerde bunu yapmaz , Muğla yı gelip geçici , para kazanıp terk edilecek bir yer olarak görüyor , yani kendini henüz oraya ait hissetmedigi için bu kadar fütursuzca davranabiliyor , başkaca bir açıklaması ise , adam daha yaşadığı ilin merkezini görmeden büyük şehre gelmiş ise belki adaptasyon sorunu yaşıyor olabilir..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst