- Konu Yazar
- #1
Merhaba, sıfır motorsiklet aldım plakasını ruhsatını çıkartırdım. Şimdi ne yapmam lazım sigortacıya gitmeme gerek varmı trafik şubede sigorta kağıdının üstüne işlem görülmüştür yazıp altına plakayı yazmışlar.
Birde ruhsatta muayeneye ne zaman gircegim yazmıyor. Onu nerden öğrene bilirim. bildigim kadarıyla sıfır motorlarda 2 yıl muayene oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
Bilen yokmu
Birde ruhsatta muayeneye ne zaman gircegim yazmıyor. Onu nerden öğrene bilirim. bildigim kadarıyla sıfır motorlarda 2 yıl muayene oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------
Bilen yokmu