muayene ve sigorta

Katılım
13 May 2015
Mesajlar
10
Merhaba, sıfır motorsiklet aldım plakasını ruhsatını çıkartırdım. Şimdi ne yapmam lazım sigortacıya gitmeme gerek varmı trafik şubede sigorta kağıdının üstüne işlem görülmüştür yazıp altına plakayı yazmışlar.
Birde ruhsatta muayeneye ne zaman gircegim yazmıyor. Onu nerden öğrene bilirim. bildigim kadarıyla sıfır motorlarda 2 yıl muayene oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

Bilen yokmu
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
Zorunlu trafik sigortası yaptırman gerek, internetten ya da acentelere gidip teklif alabilirsin.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Birşey yapmana gerek yok. Ruhsatın gelmediyse gelir.
Sıfır motorun ilk muaynesi 3 yıl sonra olur.Sonra 2 yılda bir muayneye girecek.
Güle güle kullan
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
10
Ben tekrar sigortacıya gitmem gereklimi diye soruyom

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:20 ----------

Neyse teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst