Muayene Sorunsalı!...

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Benim Motorum 2010 Model ama 17.03.2011 trafiğe çıkış tarihi ancak 11.11.2012 İlk Muayene Geçerlilik tarihi. Hatalıysam düzeltin lütfen Trafiğe çıkışından sonra 3 yıl değil mi Muayene tarihi?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Ya ugrasırsın gunlerce duzelttırırsın. Yada yenı muayene yaptırıp kafandan sılersın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son değişikliklere göre trafiğe çıkışından değil üretim tarihinden itibaren 3 yıl. Yani bir yanlışlık yok, hatta motoru 11.11.2012'den sonra almış olsaydın motoru önce muayene yaptırıp öyle vereceklerdi.
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
RUHSATIN BAĞLI OLDUĞU TRAFİK ŞUBEYE GİDİP İLK MUAYENE TARİHİNİ DÜZELTİRİYORSUN.YARIM SAATTE YAPIYORLAR.2006 SENESİNDEKİ MOTORLARDA AYNI SIKINTI VARDI BEN DÜZELTME YAPTIRDIM.BUNLA İLGİLİ KONU BAŞLIĞI VAR.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
RUHSATIN BAĞLI OLDUĞU TRAFİK ŞUBEYE GİDİP İLK MUAYENE TARİHİNİ DÜZELTİRİYORSUN.YARIM SAATTE YAPIYORLAR.2006 SENESİNDEKİ MOTORLARDA AYNI SIKINTI VARDI BEN DÜZELTME YAPTIRDIM.BUNLA İLGİLİ KONU BAŞLIĞI VAR.

2006 yılındaki sorun bazı motorlarda ilk muayenenin 1 yıl geçerliği olmasıydı, bunlar 3 yıl olarak düzeltildi. Ama bu sorun muayenenin 1 yıl olarak yazılması değil, motorun üretim tarihinden itibaren geçerli sayılması. Yani yapacak bir şey yok, sıfır motoru bayiden çıkartıp muayeneye götüren birini bile tanıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst