mtv'de son ödeme günü 6 şubat

Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
97
Ben, Ocak ayı başında aldığım motosikletimin vergisini geçen hafta İşBank internet sitesinden ödedim. Model(2005), motor hacmi(250 cc) vb. bilgileri girince 30 YTL fiat karşıma geldi ve işlemi tamamladım. Birkaç gün sonra da bir iş bankası şb.den makbuzumu aldım.
Herkese bu kolay yolu öneririm.
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
En kolay ödeme yöntemi İşbankası internet şubesine ödemek ama bazı sorunlar da çıkabiliyor. Bu arada ertelenmesi iyi olmuş ben ödememiştim :)
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
165
sağol kahraman kardeş. iyi oldu unutmuştum. 125 cc için nekadar vergi çıkıyor yatıran arkadaş varmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst