- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar motosiklet öğrenmeye mondiel Zeo 180 ile başladım ama kullanmaya ilk satın aldığım motor mt07 ile devam ettim. 2 sene süren bi serüvenim vardı malesef sattım zamanında. Bütçem buna yettiği için kelepir fiyatına tricity 125 aldım. Arkadaşlar bu motorda bi sorun mu var? 100 km hız son hız. Yani motor gitmiyor gibi geliyor bana. 0-50-60 olsun alt devirleri güzel aslında çokta fena değil. Ama sonrası yok acaba Yamaha servisine gitsem bakarlar mı 1400kmde daha motor. Rodajı daha bitmedi mi anlamadım. Bilgisi olan var mı yoksa scooter olduğu için mi yavaş