MT Televizyon makinesinde tüm resimler

Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
SAVASXXL' Alıntı:
ya chaplin emin ol sana 2 gun önceden entry girmen için ulaşayım d edım ama malesef geç irtibat kurabildik olsun ama güze bi d eestek oldu..
bu arada bilmeyenler için
okan ın ekibinde ssg gibi ekşi sözlük yazrlarıda editorluk yapmaktadır...yani takip ediliyor bu tür şeyler ekşi den...
-------------------------------------------
savaç abicim yanlış bilgilendirme olmasın.
televizyon makinasında editörlük yapan ssg değil aziz kedi nickli yazardır...
ssg'nin okanla bir alakası yoktur ve kendisi amerikadadır.
--------------------------------------------
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
ulan kaçırdık tühbeee :)

:p nese hiç olmazsa ayaklarımız yerinde duruyo :p
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
fragrance_chaplin' Alıntı:
-------------------------------------------
savaç abicim yanlış bilgilendirme olmasın.
televizyon makinasında editörlük yapan ssg değil aziz kedi nickli yazardır...
ssg'nin okanla bir alakası yoktur ve kendisi amerikadadır.
--------------------------------------------

HEHEH YAV VALLA UYKUSUZUM YAV :queen: :queen:
bi baktım bu ne dıyor dıye okuyorum ulen d edım gittim kendı mesajıma baktım...
he oyle demişim...:queen:
editör olan aziz kedi denilen zattır....
ssg ekşi entry cilerinden olur .. okanın programıyla alakası yoktur..
sadece dünkü programda okan onun entrylerinden bi tanesini okudu takıldı kaldı kafamızda...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
savaş abi hadi sen biraz uyu da dinlen bi kendine gel. tükanda kimse yoksa ben geleyim ama dönüşte yerinde bişey bulur musun bilemem :queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
11
merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım.
dün tv makinasında izledim sizleri. ben çekyatımda rahat rahat sigaramı içip tvyi izlerken siz baya bir eziyet çekmişsiniz. :) savaş abinin mesajları çok güzeldi. umarım en kısa zamanda yanınızda yerimi alırım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
savaşşşşşşşşş abiiiii...hadi bakem ünlüüü oldunnn...star ana haberde seni gördük 30 saniye kadar...birde desparadost ve oğlunu motor üzerinde gördük....hadi vatana millete hayırlı olsun...gece program tekrarını birileri çeksin bantada izleyelim...


savaş abi bi imza rica edebilirmiyim...menajerinim dimi abi...:p
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
merhaba arkadaslar...
sonucta oraya gidildi kameramanlarin izin verdigi olcude yazilar gosterildi bir sekilde konuya dikkat cekildi...
bu konuda emegi gecen..
gidip oraya bizler icin 7 saat ac susuz oturan..
herkeze sonsuz tesekkurler...:cat: :rendeer: :rendeer:

cumartesi moralim cok bozuktu (motorun ayna kirildi)..
aksam kuzenlerle oturduk sizleri izledik..
tanidiklarimi gosterdim onlarinda sizleri tanimasini saglamaya calistim..
telefon actik ama baglamadilar (bayanlar oncelikliymis)..:farao: :farao:
saat 2 de icilen soguk (ayranlarin ) etkisiyle uyumusum...:) :queen:
 
Katılım
14 Mar 2004
Mesajlar
228
Orada Bulunan Tüm MT Üyelerine ve Savaş Abi'ye Televizyon Makinası'nda Bizi Temsil Edip Gurur Duymamızı Sağladıkları İçin Teşekkür Ederim.
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
SAVASXXL' Alıntı:
ya arkadaşlar okan ı yakalrım diye çıktığımda yönetmen hüseyin bey bana bi ara bak şu giden hatunları görüyormsun savaş abi dedi
kim onlar ?? dedim..
saat 2 den beri programa çıkamayıp giden hatunlar dedi...
gece saat 5 dede olsada oraya çıkıp amacımızı paylaştığımızı düşününce falla billaa:mrgreen: yıkmışız kanald yi demek geliyor içimden ama .... demiyeceğim:mrgreen:

arkadaşlar eleştrilere açığım ama direk bel aşşa çalışmayın yav..
uykusuzluktan valla başım ağrıyor...

Bugün Star TV ana haber bülteninde TV Makinası'ndan bahsedildi. TV Makinasının son konuğu motorculardı diye başlayan bölümde ise hem motorlarımızla girişimiz, motorlarımız hem de Savaş Abi'nin mesajı gösterildi. TV Makinasından çok daha iyi oldu gibi. :cat:
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rica ederim

:p
S.E.E.' Alıntı:
Orada Bulunan Tüm MT Üyelerine ve Savaş Abi'ye Televizyon Makinası'nda Bizi Temsil Edip Gurur Duymamızı Sağladıkları İçin Teşekkür Ederim.


ne demek üztedım ricaederim... heheheheh üzerime alındım hemen.. eheehueheuheuheuehueh :mrgreen: ... hade bakalım bidahakine 2 katı olcez inşallah... ya bi önerim var : O GICIK YÖN. YRD. DÖVELİM ÖNÜMÜZDEKİ SEZON :pr: ..... ehueheuehueheuh .....
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
ilk defa programı sonuna kadar izledim.
kanpeye uzanmış, kaşına kaşına, burnumla oynaya oynaya, kah sigara içerek, kah dondurma yiyerek, kah kahve içerek, izleyebildim.:cherry:
savaş abimin, meteciimin, erhanımın, ve diger üniformalı arkadaşların o yerde bacakları kilit olmuş, sırtı, boynu beton olmuş halini gördükçe, yediğim üzümden ve karpuzdan inanın tad alamadım:queen:
üzümün taneleri boğazıma dizildi üzüntümden.:queen:

ve en sonunda savaş abimi gördüm okanın koltuğunda.
işte o an, sevincim arttı, ve buzlu soğuk kahveyi rahat, huzurlu içebildim.
biraz kuluncum tutulmuş. yastıktan olacak herhalde...:queen:

şaka bir yana, ağzına sağlık savaş abi. güzel oldu.
katılan tüm arkadaşlara teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
arkadaşlar teşekkür ederim
bundan sonna menajerim erol köse den randevu alınız artıkın ben sızın gıbı normal bir motosikletci değilim...:mrgreen:
sizlerin sorunları varsa tarafıma iletirsenız aklıma geldikçe basın TOPLANTILARIMDA!! :queen: :queen: dile getirmeye çalışırım...:queen:
ESKİ!! dostları unutmamak lazım değilmi...
:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gurzan' Alıntı:
savaş abimin, meteciimin, erhanımın, ve diger üniformalı arkadaşların o yerde bacakları kilit olmuş, sırtı, boynu beton olmuş halini gördükçe, yediğim üzümden ve karpuzdan inanın tad alamadım:queen:

yaaa...uf oldu gurzan abi popolarımız...taş olduk ...:p

SAVASXXL' Alıntı:
bundan sonna menajerim erol köse den randevu alınız artıkın ben sızın gıbı normal bir motosikletci değilim...



ESKİ!! dostları unutmamak lazım değilmi...
:queen:

Erol Köse meşgul birader...:pale:

::miiz:: ::wacko:: ::whip:: ::pokey:: ::cekic:: ::pcgum::
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
mete_han' Alıntı:
yaaa...uf oldu gurzan abi popolarımız...taş olduk ...:p



Erol Köse meşgul birader...:pale:

::miiz:: ::wacko:: ::whip:: ::pokey:: ::cekic:: ::pcgum::
arkadaşlar bakın tekrar etmek istemiyorum dertleriniz varsa tarafıma bildirin ben elimden gelen bişey varsa yardımcı olmaya çalışacağım....
ama daha fazla üzerime gelirseniz farklı şeyler uygulamak zorunda kalmak istemiyorum...:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
OLCAY yokmuydu yaaa

Bide tüm resimler bu kadarmı
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
mete_han cım tespit lerin ve görüşlerin bide son haberin harikaydı star ana haber :wiinkk: bu demek oluyorki sıcağı sıcağına bu programdan ders alıp amacımız dan sapmadan kendimizi star tv nin programlarına atmak şaka değil inanın değerlendirirseniz sevinirim savaş abi top yine sana doğru geliyor orta sahaya yaklaştık paslşa paslaşa gole gidelim ha :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
peki arkadaşlar herşey iyi hoş da şu grup sürüşüne de eğilelim mi biraz ne dersiniz mesela benim şöyle bir sorum var, tem otoyolunda 40-50 ile gitmek 80-90 ile gitmekten daha mı az riskli? ve grubun başındaki adam sağa saptı diyelim diğerleri neden başka yöne doğru gider? bence bu tür toplu sürüşlerden sonra hatalarımızı da konuşup düzeltmeliyiz. tamam konu farklı ama bu konu daha önce de konuşulduğu için ayrı bir topic açmaya gerek yok bence buradan tekrar kısaca değinebiliriz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok istememe rağmen seni izleyemedim Savaş. Elde olmayan nedenlerden dolayı şehir dışına çıktım dün akşam. Linkten izleyebildim ancak. Mesajların açık ve net. Tabi anlayana..
 
Katılım
22 May 2006
Mesajlar
123
of anam belim ayaklarım heryanım ağrıyor...:queen:
ama olsun herşeye rağmen sabah saat 5 de olsa savaş ağbi mesajı verdi ve duyarlı medya bu mesajı haber yaparak dün gece çektiğimiz sıkıntılara değdi dogrusu.

ha bu arada savaş ağbi bir motorsiklet tutkunu olarak motorsiklet severlerin duygularını dile getirdiğin için yüreğine diline ve emeğine sağlık abi saygılar
...

unutmadan atışalan 1. köprünün altında vatandan gelen guruba katılan türk bayraklı mavi maxi scooterdakiler ben ve eşimdi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst