- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
- Konu Yazar
- #1
Fotoğraflar...









--------------------
Benim Cep Telefonu İle Çektiklerimi Alta Devam Ediyorum, komtan..


Dünyanın En Pahalı Benzini Benim Aracımda Dövizi, 1. resim döviz Okanın elinde, 2. resim döviz kameraya tutuluyor, monitörden görüntüyü alıyoruz

Ve SavasXXL canlı yayında, açımız ters, ayağa kalkmak yasak, karşı duvarda ki monitörden yayını çekerek bu anı ölümsüzleştiriyoruz

Gecenin süprizlerinden biri Bulutsuzluk Özlemi, konuklarda keyifle dinlediler

**************************************************************
@desparadost

img126.imageshack.us/img126/5792/image336on1.th.jpg[/IMG][/URL]
























*********************************************************************
chopper250
Bendede bir kaç resim var. gönderiyorum




<a href="http://img67.imageshack.us/my.php?image=pic072906008ol1.jpg" target="_blank"><img src="http://img67.imageshack.us/img67/5508/pic072906008ol1.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a>






Evet arkadaşlar bendeki resimlerin hepsi bu...
****************************************************************************
@Bandit

oncelikle kopru girisinde bu isaret ne anlama geliyor sizce...
artik kopru yayalara acik olabilir mi acaba ?
bi denemek lazim.











programdan ciktiktan sonra corbaci onunde

hadi biz deliyizde bu adamlar bu saate nasil calisiyorlar.

bandit kazanda


**************************************************************************
@skullhunter
Yayında ve yapımda emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ediyoruz.
Savaş abinin de dediği gibi bu organizasyonu da alnımızın akıyla tamamladık.
Herşey için çok teşekkürler Savaş abi çok uğraştın çok çalıştın ama hepsini deydi. Eline sağlık. Ayrıca programa katılan tüm motosiklet dostlarınada teşekkürler site yönetimi olarak tedavi masraflarını karşılayacağız
Bir kişiye bile mesajımızı verebildiysek ne mutlu bize. Yaptığımız şeyler boşa gitmeyecektir kimse merak etmesin. motosiklet.net i takip etmeye devam edin.
Okan a hediye ettiğimiz tshirtu tasarlayan Erhan(bandit) e de teşekkürler. :cat:
tu sais où sont cachés
les sources des rochers
tu sais où sont tapis
les daims, les biches yakari
TV Makinasından bir cep telefonu kaydı daha
http://rapidshare.de/files/27641960/Video_047_.3gp.html
*************************************************************************
@kılıçbalığı
Selamlar herkese
Sagsalim geldim evime dün gece.
Ayaklarımız kıçımıza girsede feda olsun mt dostlarına.sesimizi duyarabiliceksek yine ayaklarımızı biyerlerimize yapıştırırız
Aslında bu proğram bize bazı şeylerin nasıl gidicegi nasıl yapılması konusun da dersler verdi inşallah bundan sonrakilerde daha iyi olacak.Emegei gecen ve orda okadar saat kalan fedakarlıkta bulunan herkese çok teşekkürler














******************************@Fevkalbesher*****************************
***************************************************************************





















--------------------
Benim Cep Telefonu İle Çektiklerimi Alta Devam Ediyorum, komtan..


Dünyanın En Pahalı Benzini Benim Aracımda Dövizi, 1. resim döviz Okanın elinde, 2. resim döviz kameraya tutuluyor, monitörden görüntüyü alıyoruz

Ve SavasXXL canlı yayında, açımız ters, ayağa kalkmak yasak, karşı duvarda ki monitörden yayını çekerek bu anı ölümsüzleştiriyoruz

Gecenin süprizlerinden biri Bulutsuzluk Özlemi, konuklarda keyifle dinlediler

**************************************************************
@desparadost

img126.imageshack.us/img126/5792/image336on1.th.jpg[/IMG][/URL]
























*********************************************************************
chopper250




<a href="http://img67.imageshack.us/my.php?image=pic072906008ol1.jpg" target="_blank"><img src="http://img67.imageshack.us/img67/5508/pic072906008ol1.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" /></a>






Evet arkadaşlar bendeki resimlerin hepsi bu...
****************************************************************************
@Bandit

oncelikle kopru girisinde bu isaret ne anlama geliyor sizce...
artik kopru yayalara acik olabilir mi acaba ?
bi denemek lazim.











programdan ciktiktan sonra corbaci onunde

hadi biz deliyizde bu adamlar bu saate nasil calisiyorlar.

bandit kazanda


**************************************************************************
@skullhunter
Yayında ve yapımda emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ediyoruz.
Savaş abinin de dediği gibi bu organizasyonu da alnımızın akıyla tamamladık.
Herşey için çok teşekkürler Savaş abi çok uğraştın çok çalıştın ama hepsini deydi. Eline sağlık. Ayrıca programa katılan tüm motosiklet dostlarınada teşekkürler site yönetimi olarak tedavi masraflarını karşılayacağız
Bir kişiye bile mesajımızı verebildiysek ne mutlu bize. Yaptığımız şeyler boşa gitmeyecektir kimse merak etmesin. motosiklet.net i takip etmeye devam edin.
Okan a hediye ettiğimiz tshirtu tasarlayan Erhan(bandit) e de teşekkürler. :cat:
tu sais où sont cachés
les sources des rochers
tu sais où sont tapis
les daims, les biches yakari
TV Makinasından bir cep telefonu kaydı daha
http://rapidshare.de/files/27641960/Video_047_.3gp.html
*************************************************************************
@kılıçbalığı
Selamlar herkese
Sagsalim geldim evime dün gece.
Ayaklarımız kıçımıza girsede feda olsun mt dostlarına.sesimizi duyarabiliceksek yine ayaklarımızı biyerlerimize yapıştırırız
Aslında bu proğram bize bazı şeylerin nasıl gidicegi nasıl yapılması konusun da dersler verdi inşallah bundan sonrakilerde daha iyi olacak.Emegei gecen ve orda okadar saat kalan fedakarlıkta bulunan herkese çok teşekkürler














******************************@Fevkalbesher*****************************
***************************************************************************












Moderatör tarafında düzenlendi: