MT osmaniye-kadirli'ye davet 28 ekim 2007

Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
MT osmaniye-kadirli'ye davet

Tarih: 28 ekim 2007 - Pazar

Buluşma Yeri: Kadirli Sülemiş Tesisleri

Buluşma Saati: 09:30 Adana'dan ve Gaziantep'den gelecek arkadaşlar beklenecek.

Hareket Saati: 10:30

Gezi İçeriği: Dışarıdan gelen arkadaşlar ile sülemiş tesislerinde verilen moladan sonra. Karatepe milli park içerisinde bulunan su sporları merkezinde adanalı croscu arkadaşların gösterileri ve öğle yemeği (çökelekli,ıspanaklı saç böreği ve ayran)
karatepe açıkhava müzesi ören yeri gezisi.
Kastabala _hieropolis antik kenti gezisi.
hemite kalesi ve ceyhan ırmağı gezisi (yine cross parkuru var)

ve akşam olmadan otobandan misafirlerin yollanması.

kadirli :
Adana'ya 100 km.
Ceyhan'a 60km
Osmaniye'ye 40 km
Gaziantep'e 170 km
mesafede.


Davetimize tüm çevre il ve ilçelerden arkadaşlarımız davetlidir.
lütfen önceden Osmaniye grubuna veya [email protected] veya airman'a haber bırakınız.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
bu davetin için teşekürler ahmet abi allahtan bir sorun cikmassa Gaziantep MT olarak orda olacagız
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Misafirlerimizi Kucak açtık bekliyoruz.

Kroscu01-CUMOK
Aydemir-Gaziantep MT
Akburak-Osmaniye MT
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Çok özür diliyorum.Türkce karakter problemi sebep oldu.

ÇUMOK'a sevgiler.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
35
Davetin için tşk Kadir abi söyledi fakat işim gereği pazar izin alamıyorum çok katılmak isterdim ama Kadir abi benim yerime de kross yapacak Şimdiden hepinize bol kroslu günler :)
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
69
sevgili başkanımızın dedigi gibi

başkanımız kroscu_01 inde belirttigi gibi kros camiası olarak bulunacagız tabi dogal olarak bşk. yardımcısı olarak bende ehehehehheheee
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
inşallah orda olacaz adanadan g.antepten gelen arkadaşları alır gelirim kaçta osmaniyede olacaklar karşılayim ben
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
inşallah orda olacaz adanadan g.antepten gelen arkadaşları alır gelirim kaçta osmaniyede olacaklar karşılayim ben

İlgilerinize teşekkürler akburak.
Urfadan gelecekler var cumartesi kesin saat veririm.
Antepden gelecek ekip ~09,30 osmaniye olacak (aydemir) eski yoldan gelecekler.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
slm arkadaşlar bende istanbul da yaşayan bir kadirli li olarak orada olabilmeyi isterdim ama maalesef...sizlere iyi eğlenceler
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
davete icabet gerekir ama, nasıl olcak:pale: Çok özendim yine ben yaavv:pale:
Kazasız belasız gezin, sağlıkla kalın:cat:
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Adana da buluşma kaçta acaba????
Üstelikte saatler o gün 1 saat geri alınacağı için karışıklığa meydan vermemek gerek. yeni saate göremi toplanılacak
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
slm arkadaşlar bende istanbul da yaşayan bir kadirli li olarak orada olabilmeyi isterdim ama maalesef...sizlere iyi eğlenceler

inşallah gelecek sefere bekleriz.

tüzemen;845665' Alıntı:
Adana da buluşma kaçta acaba????
Üstelikte saatler o gün 1 saat geri alınacağı için karışıklığa meydan vermemek gerek. yeni saate göremi toplanılacak

geceden saatleri geri alalım belirttiğim saatler pazar günü local time.:mrgreen:

adana MT sizinle irtibata geçecek yanılmıyorsam ceyhandan katılacaksınız.

selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Bende Adana dan katılırım ama Adana dan ses yok saat kaçta toplanılacağına dair. Hasan duy .
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
tüzemen;845866' Alıntı:
Bende Adana dan katılırım ama Adana dan ses yok saat kaçta toplanılacağına dair. Hasan duy .

çumok özel yedi otuzda merkez cami karşısından hareket edecek .
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
23
Ben de varım

Allahtan bir aksilik çıkmazsa ben de varım gezide arkadaşlar. Hem motorumun pasını alırım böylelikle, uzun zamandır katılamıyom gezilere. Kadir usta saati ve buluşma noktasını vermiş. O saatte ordayız inşaallah. Sanırım gezinin amacı farklı illerdeki motorcuları biraraya getirmek ve tanışmak olsa gerek.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
bende ceyhandan katılıyorum adana mt otobandan mı yoksa E5 karayolumu güzergahınız bilgi verirseniz memnun olurum
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Gaziantep MT saat 10,30 gibi 6 motorla kadirlide olacaktir allahtan bir sorun cikmasa kazasız belasız sürüşler.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst