mt nin şirin kızı ve onun şirin cıbırı :)

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Bayağıda temiz görünüyor.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı olsun ablacığım.Aman İstanbul trafiğine dikkat.Kazasız belasız kullanmanız dileklerimle:cat:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
madem yanınızda foto makinesi wardı beni nie çekmediniz be :p

uzun zamandır fotolarda boy gösteremiyorum

neyse konuyu saptırmayalım yeni motorun hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin...



Senin gelmenle gitmen bir oldu, fırsat bulamadık hiçbir şeye:p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler.:)
nazarlik.jpg
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun, kazasız sürüşler. :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yeşimcim hayırlı uğurlu olsun, gazlamaya seni de çağıracaz bundan soora, emre yi geçtiğin her gün en işlerini ona yaptır:p
Allah kaza bela vermesin aman dikkatli ol bu trafikte, özellikle hem cislerin olan şöförlerden uzak dur :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bu sene ne kadar çok ruhsat aldın be ablam.:p

Hayırlı uğurlu olsun, güle güle, kazasız belasız binin inşallah.:rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
hayırlı olsun.....çok yakışmış cıbır size.....ya bende bu cıbırdan istiyorum....renk çok asil duruyor....
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı uğurlu olsun yeşim
allah kaza bela göstermesin tekerin düz bassın kardeşim:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst