mt nin şirin kızı ve onun şirin cıbırı :)

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
hayırlı olsun dedik ama bide burdan diyelim bari :)
yeni motorun hayırlı olsun
allah kaza bela vermesin
tekerin düz bassın
acele etmeden alış yeni motoruna

bu arada birde geçmiş olsun diyelim :queen::queen:
fenerbahçe 4 galatasaray 1
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
allah kaza bela vermesın.çok yakışmış...:rendeer:sanki bu cıbır bizim için yaratılmış:queen:
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
15
hayırlı olsun yeşim abla allah inşallah bizede nasib eder bizimki iyice cıbır!!!
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
madem yanınızda foto makinesi wardı beni nie çekmediniz be :p

uzun zamandır fotolarda boy gösteremiyorum

neyse konuyu saptırmayalım yeni motorun hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
120
hayırlı ve uğurlu olsun öncelikle yeşim abla :rendeer:
ve kazasız belasız sürüşler diliyorum :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bacım hayırlı olsun maşallah cbr sana kip olmuş aman dikkat saçlar kaskın içine :cat:
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın aman dikkat toplu taşıma araçlarına ve diğerlerine...
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
306
hayırlı olsun. gayet de yakışmış, bizim altımızda böyle durmuyor işte bu cıbır :)
 
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
140
Kendin gibi endamlı bir motorla buluşmuşun. Kazasız belasız sürüşler dilerim Yeşim Hanım.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Evet arkadaşlar,
Sonunda canım karıcığım en büyük hayali olan cıbırına kavuştu.
Kendi güzel, motoru güzel; bu kadar mı yakışır canıma benim.:rendeer:
Kazasız belasız, dikkatli, iyi günlerde kullan yeni motorunu birtanem.
Hayırlı uğurlu olsun:rendeer: Seni çok seviyorum:joker:





Yeşimmmmmmmm hayırlı uğurlu olsun......

:rendeer:

Allah kazadan beladan korusun, nazar değmesin... Bir hayale kavuşvak ne güzel...

Keyifli sürüşler diliyorum....

Emre
Yeşim şehir içinde geçer seni :p


Geçer valla:p şehir içinde kapışmıycam zaten hiç, karizmayı çizdirmeyelim:queen:


Çoooooooooooooooooooooooooook sevindim Yeşim abla anlatamam nası sevindiğimi yaaa:cherry:
Neden diye bi sor Cbr ımda gözün vardı biliyorum:queen:


Hayırlı olsun abla gerçekten çok sevindim ne kadar istediğini biliyodum bu motoru.(Emre abi sıkışık trafikte yanyana gelmeyin triplere girersin valla)



:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

Sıkışık trafikte uzak durcam zaten:cherry:


Uğurlu & kadimli olsun Yeşim & Emre. Keyifli sürüşler diliyorum. :)


Çok sağol dostum:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst