mt nin şirin kızı ve onun şirin cıbırı :)

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
veeee sonunda oldu....

mt nin şirin kızı hayaline kavuştu :flower::flower::flower:

kendi gibi şirin honda cbr 125 siyah.....

yeni motosikletin hayırlı olsun yeşim... Allah kaza bela vermesin rüzgarın eksik olmasın canımmm:rendeer:


ilk resimler benden......



img1940md6.jpg


img1941px0.jpg


img1942ko4.jpg


img1943bc7.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
170
pek bi yakışmış kazasız belasız keyif dolu sürüşler olsun :rendeer: darısı olmayanlara :p
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Güzel kıza güzel motor... Güle güle binin... Çok iyi tercih...
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
31
hayırlı olsun baslangıc motoru olarak güzel bir motor secmissin artık bundan sonra sizi ybr 250 yada cbf 250 tarzı bir motorla görmek isteriz. bilincli bir kullanıcıya benziyorsunuz dizlikler kask filan güzel. marushin galiba kaskınız umarım sikayetci deilsinizdir marushinleri artık cogu firma satmıyor shivan dragon modeli vardı bende berbat bir kask diyebilirim icersine bu kadar rüzgar alan bir kask daha önce hiç kullanmamıstım. alabilirsenizde bi nolan veya lazer kaskı denemenizi tavsiye ederim.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Yeşimmmmmmmm hayırlı uğurlu olsun......

:rendeer:

Allah kazadan beladan korusun, nazar değmesin... Bir hayale kavuşvak ne güzel...

Keyifli sürüşler diliyorum....

Emre
Yeşim şehir içinde geçer seni :p
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Yeşim hayırlı uğurlu olsun.
Kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hayırlı olsun kazasız belasız:p çeşmeye bekliyoruz bu yyyyyaaaaaaaaaaaaaaazzzzzz :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kazasız belasız binmek nasip etsin Allah.... :rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Uğurlu & kadimli olsun Yeşim & Emre. Keyifli sürüşler diliyorum. :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hayırlı olsun yeşim allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok iyi bir seçim..Hayırlı uğurlu olsun can sağlığıyla sıhhatle yol alasın..
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun allah kaa bela vermesin yteşim abla geçen cbr sini geri veren firmayla kapışan abla dimi?
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Hayırlı uğurlu olsun, size de çok yakışmış, kazasız belasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
ne kadar güzel aramızdan bi bayan, bi hemcinsim daha iki tekerlendi
sizin adınıza çok sevindim
kazasız belasız günlerde kullanmanızı dilerim
hayırlı olsun
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Çoooooooooooooooooooooooooook sevindim Yeşim abla anlatamam nası sevindiğimi yaaa:cherry:
Neden diye bi sor Cbr ımda gözün vardı biliyorum:queen:


Hayırlı olsun abla gerçekten çok sevindim ne kadar istediğini biliyodum bu motoru.(Emre abi sıkışık trafikte yanyana gelmeyin triplere girersin valla)









:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst